Аралас құрмалас сөйлем |
30 бет |
|
|
|
|
|
|
Дауысты дыбыстар құралы |
30 бет |
Дауысты дыбыстар жасалымы |
25 бет |
Дауысты дыбыстарды орта мектепте оқыту |
30 бет |
Дүниетану пәнінің әдістемесі –педагогикалық ғылым |
30 бет |
Есімше тұлғаларының грамматикалық қызметі |
27 бет |
Есімшелердің қалыптасу тарихы |
27 бет |
Есімшелердің етістіктерше жұмсалу қызметі |
27 бет |
Есімшелердің есімдерше жұмсалу қызметі |
30 бет |
Есімшелердің күрделі құрылым жасауға қатысуының парадигмасы және деңгейаралық байланыс |
30 бет |
Есімшелердің құрмалас сөйлем жасаудағы қызметі |
30 бет |
Есімшелердің мезгіл бағыныңқылы сөйлем жасауға қатысуы |
30 бет |
Есімшелердің себеп бағыныңқылы сөйлем жасауы |
30 бет |
Есімшелер арқылы жасалған салыстырмалы сабақтастар |
30 бет |
Есімшелер арқылы жасалған қарсылықты бағыныңқылы сөйлемдер |
27 бет |
Есімшелер арқылы жасалған күрделі құрмалас сөйлемдер |
27 бет |
Есімшелердің салалас сөйлем жасауға қатысуы |
27 бет |
Есім баяндауышты хабарлы жай сөйлемдердің құрылымдық-мағыналық үлгілері |
27 бет |
Етістік баяндауышты хабарлы жай сөйлемдердің құрылымдық-мағыналық үлгілері |
27 бет |
Жай сөйлемнің құрылымдық-мағыналық үлгісін жасаудың теориялық негіздері |
27 бет |
Жай сөйлемнің мағынасын зерттеудегі көзқарастар |
27 бет |
Жай сөйлемнің құрылымдық-мағыналық үлгісін жасау мәселелері |
27 бет |
Жанақ Қамбартегі (1770-1848) |
30 бет |
Жанақ – импровизатор ақын |
30 бет |
Жанақ ақын шығармаларының жанрлық ерекшелігі |
30 бет |
Жүсіпбек Аймауытұлының шығармашылық мұрасы |
|
Көпбағыныңқылы сабақтас сөйлем |
30 бет |
Қазақ тіліндегі екі құрамды хабарлы жай сөйлемдердің құрылымдық-мағыналық үлгілері |
30 бет |
Парадигма ұғымының лингвистикалық сипаты және есімшелердің тіл жүйесіндегі жұмсалу парадигмасы |
30 бет |
Сөйлемнің құрылымдық-мағыналық бөлшектері |
30 бет |