ХХ ғасырдың бас кезіндегі қазақ поэзиясындағы балалар әдебиетінің көрінісі
|
18 бет |
ХХ ғасырдың бас кезіндегі балалар әдебиетінің қалыптасуына ықпал еткен әдебиет өкілдері
|
30 бет |
ХХ ғасырдың басындағы балаларға арналған шығармалардың насихаттық бағдары
|
33 бет |
ХХ ғасыр басындағы балалар әдебиетінің көрнекті өкілі – Ахмет Байтұрсынов |
27 бет |
60-70 жылдарда ішкі монолог тәсілінің қолданылуы |
30 бет |
Абайдың қазақ әдебиетiндегi орны, мәнi
|
25 бет |
Абай шығармаларындағы оқу-бiлiм және ағарту, тәрбие туралы
|
30 бет |
Абай және табиғат
|
21 бет |
Абай шығармасы - тәрбиенiң тал бесiгi
|
32 бет |
Ақындықтың айғағы - айтыс
|
20 бет |
Ақындар айтысының көркемдік ерекшелігі |
25 бет |
Акындык поэзиядагы дидактика |
26 бет |
Ақындық поэзиядағы дәстүрлі жанрлар: уақыт шындығы және көркемдік жинақтау |
35 бет |
Ақындық поэзиядағы дәстүрлі үрдістер |
32 бет |
Ахмет Байтұрсынов – педагог, ағартушы |
30 бет |
Ахмет Байтұрсынов әдебиеттің теориялық ұғымдары туралы |
30 бет |
Ахмет Байтұрсынов шығармаларының тәрбиелік мәні |
30 бет |
Ауыз әдебиеті жанрының бірі – жұмбақтар |
30 бет |
Айтыстың даму тарихы |
19 бет |
Ана тілі пәнінен батырлар жыры тақырыбы бойынша сабақ үлгілері |
30 бет |
Ана тілі пәнінен ертегілер тақырыбы бойынша сабақ үлгілері |
30 бет |
Бастауыш сынып оқушыларына арналған «Ахмет атаның мысалдары» тақырыбындағы байқаудың бағдарламасы |
22 бет |
Бастауыш мектепте сөз тіркесін оқыту жолдары |
30 бет |
Бастауыш мектепте батырлар жырын оқытудың тәжірибе көзі |
30 бет |
Бастауыш мектепте ертегілерді оқытудың тәжірибе көзі |
30 бет |
Бастауыш сынып оқушыларына ертегілерді оқыту |
30 бет |
Бастауыш сыныптарда батырлар жырын оқыту мәселелері |
30 бет |
Базар Оңдасұлының ақындық қалыптасу жолы |
30 бет |
Базар жырау дастандарындағы шығыстық үлгілер |
30 бет |
Балалар драматургиясының даму баспалдақтары |
30 бет |
Балалар драматургиясының зерттелу деңгейі |
30 бет |
Балалар драматургиясындағы тақырыптар мен образдар жүйесі |
30 бет |
Балалар әдебиетіндегі жалқы есімдердің қолданыс аясы |
30 бет |
Батырлар жыры – тәрбие көзі |
30 бет |
Батырлар жырының тәрбиелік мәні |
30 бет |
Батырлар жырының идеялық нысанасын халықтық тәрбиемен ұштастыру |
30 бет |
Би - шешендердің қоғамдағы орны |
26 бет |
Би - шешендер образын жасаудағы көркемдік, эстетикалық ізденістер |
26 бет |
Біртілді оқу сөздігінің лексикалық негізі. |
26 бет |
Біртілді оқу сөздігіне лексикалық бірліктерді сұрыптап алу ұстанымдары |
26 бет |
Біртілді оқу сөздігіне алынатын лексикалық бірліктердің қолданым жиілігі |
30 бет |
Дастандарындағы фольклорлық сипаттар мен авторлық, реалистік көркем шешімдер |
30 бет |
Дулат Исабеков прозасының көркемдік әлемі |
30 бет |
Дулат исабеков шығармаларындағы ішкі монолог |
30 бет |
Ертегілер – халық даналығының айнасы, өмір тәжірибесін танытар тәрбие құралы |
24 бет |
Ертегілер тақырыбы бойынша сабақ үлгілері |
16 бет |
Ертегі - өмір тәжірибесін танытар тәрбие құралы |
30 бет |
Ертегілердің идеялық нысанасы – халықтық тәрбие |
30 бет |
Жыраулардың жампозы – Базар жырау |
30 бет |
Жырау шығармашылығының зерттелу жайы |
30 бет |
“Құланның ажалы” романындағы жазушының мiнез жасау ерекшелiгi және тарихи шындық (мiнез,портрет,оқиға,диалог) |
30 бет |
“Құланның ажалы” романындағы заман шындығының суреттелуi |
18 бет |
Қазіргі айтыстардың тақырыптық сипаты |
29 бет |
Қазіргі айтыстардың тақырыбы, ондағы тапқырлық, аталы сөз үлгілері |
30 бет |
Қазіргі айтыстардың идеялық ерекшеліктері |
30 бет |
Қазақ тіл білімінде сөз тіркесінің зерттелу тарихына шолу |
30 бет |
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІНДЕГІ ІШКІ МОНОЛОГТЫҢ СИПАТЫ |
26 бет |
Қазақ әдебиетіндегі ішкі монолог тәсілінің қолданылу тәжірибесі |
30 бет |
Қабыса байланысқан сөз тіркесі |
30 бет |
Қиыса байланысқан сөз тіркестері |
30 бет |
Лексикография теориясы туралы түсінік |
30 бет |
Лексикография ұғымының мәні мен мазмұны |
30 бет |
Лексикография тарихының мәселелері |
26 бет |
Мақал-мәтел – сөз мәйегі |
30 бет |
Матаса байланысқан сөз тіркестері |
26 бет |
Мектепте ертегілерді оқытудың тәжірибе көзі |
30 бет |
Меңгеріле байланысқан сөз тіркестері |
26 бет |
Оқушыларға ертегілерді оқыту |
30 бет |
Оқу сөздігінің дидактикалық құндылығы мен антропоөзекті бағдары туралы |
30 бет |
Оқу сөздіктерін түзудегі градуалдылық ұстанымының қолданым ерекшеліктері |
30 бет |
Оқу сөздігіндегі минимум мәселесі. Біртілді оқу сөздігінің «ортақ минимум» негізі туралы. |
30 бет |
Поэтонимдердің көркем мәтіндегі терминдік, функционалдық сипаттамасы |
30 бет |
Сөз тіркесі синтаксисі туралы түсінік |
30 бет |
Сөз тіркестердің байланысу формалары |
30 бет |
Тарихи-мәдени даму және оның ақындық поэзиямен сабақтастығы |
30 бет |
Тарихи тұлғалар және олардың өмір сүрген кезеңі |
30 бет |
Типтес лексикографиялық мәселелерді шешу тарихы |
30 бет |
Теоретикалық лексикографияның ғылыми негіздері |
30 бет |
Факультативтік сабақта қазіргі қазақ поэзиясы мен айтысты оқыту |
30 бет |
Факультативтік сабақтарда айтысты оқыту әдістері |
30 бет |
Фольклор – халық өмірінің айнасы |
30 бет |
Шығыс әдебиетінің дәстүрі негізіндегі дастандары (“Айна-тарақ”, “Әмина қыз”, “Мақпал-Сегіз”) |
30 бет |
Шағын көлемді біртілді оқу сөздіктерінің құрылымдық негіздері |
30 бет |
Iлияс Жансүгiровтiң шығармаларындағы фольклорлық мотивтер
|
30 бет |
Ішкі монологтың қазақ әдебиеттануында зерттелуі
|
30 бет |
Ішкі монологтың Дулат Исабеков шығармаларындағы көркемдік қызметі |
30 бет |