Балалар ұжымы дамуының негізгі сатылары және оның қалыптасуы курстық жұмысы
Мазмұны
КІРІСПЕ
|
3
|
І. БАЛАЛАР ҰЖЫМЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
|
5
|
1.1. Ұжым түсінігі, кезеңдері және олардың бір - бірімен сабақтастығы.
|
5
|
1.2. Балалар ұжымы және оның ерекшеліктері
|
8
|
1.3. Оқушылардың ұжымын құру, ұйымдастыру және дамыту.
|
12
|
|
|
ІІ. МҰҒАЛІМ МЕН БАЛА ҰЖЫМЫНЫҢ ӨЗАРА ЫҚПАЛДАСТЫҒЫ МЕН БАЙЛАНЫСЫНЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЖОЛДАРЫ
|
13
|
2.1. Балалар ұжымымен жұмыстар жүргізудегі мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттері.
|
13
|
2.2. Балалар ұжымынының жағдайын диагностикалау әдістемесі.
|
15
|
2.3. Ұжым өмірінде жеке қатынас, өзара жауапкершілік қатынас және гуманистік қатынастың мәні.
|
17
|
|
|
ІІІ. ПРАКТИКАЛЫҚ БӨЛІМ
|
18
|
3.1 Балаларды ұжымдық оқытудың технологиясы
|
18
|
|
|
ҚОРЫТЫНДЫ
|
29
|
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
|
30
|
ҚОСЫМША
|
|
Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз
Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет
Пән: педагогика
Жұмыс түрі: курстық жұмыс
Осы жұмыстың бағасы: 1150 теңге
курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайты – diplomnik.kz