Біз вконтактедеміз
Яндекс - іздеу
Кіру формасы
Қазақстан республикасындағы қонақ үй қызметінің сапасын көтеру курстық жұмысыМАЗМҰНЫ Кіріспе..................................................................................................................3
1.1 Қонақ үйдегі қызмет көрсету сапасы мен жұмыс байланысының тиімділігі.........5 1.2 Сапа мәні..........................................................................................................7 1.3 Қонақүй мекемесіндегі қызмет сапасының орны, ролі және моделі..9 1.4 Қызмет көрсету сапасынталдау негізіндегі қонақтардың қонақ үй қызметін қабылдауы мен бағалауы....................................................................15 1.5 Қонақүй шаруашылығына қарасты мәліметтерді жинау тәсілдерінің жалпы сипаттамасы....16
2.1 Қазақстан қонақ үйлеріндегі қызмет көрсету сапасының ерекшеліктер............19 2.2 «Риджент Алматы» қонақүйіне мінездеме..................................................22 2.3 «Риджент Алматы» қонақ үйінің қызмет көрсету сапасы және де ұйымдық құрылымы............................................................................................24 «Риджент Алматы» қонақ үйінің шаруашылық қызметіне талдауы...........29 «Риджент Алматы» қонақ үйінің экономикалық көрсеткіші..........................32 ҚОНАҚ ҮЙДІҢ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫНА ЖЕТІЛДІРУ ЖҮйЕСІНЕ НЕГІЗГІ ҰСЫНЫСТАР 3.1 «Риджент Алматы» қонақ үй қызметінің сапасын талдау жүйесін жетілдіру бойынша нұсқаулары мен мәселелері...............................................36 3.2 сапа аудитінің негізгі амалдары мен бақылауының бағдарламасы.......39 ҚОРЫТЫНДЫ.....................................................................................................42 ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ........................................................44
Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет Пән: Туризм Жұмыс түрі: курстық жұмыс Осы жұмыстың бағасы: 1150 теңге курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайты – diplomnik.kz |