Қазақстан Республикасының туризм саласындағы маркетингтің дамуы курстық жұмысы
Мазмұны
Кіріспе 1
1 ТАРАУ. Туризм саласындағы маркетингтің сипаттамасы мен шетелдiк тәжiрибесi 3
1.1 Туризм саласындағы маркетингтің мәні мен ерекшеліктері 3
1.2 Шетелдiк- тәжiрбенi туризм саласындағы маркетингте қолданылуы 16
2 Қазақстан Республикасының туризм саласындағы маркетингті дамыту және жетілдірі жолдары 22
2.1. Қазақстан Республикасында туризм саласындағы маркетингтің дамуы 22
2.2. Қазақстан Республикасындағы туристік кәсіпорынның маркетингтік іс- әрекетің талдау. 30
Қорытынды 34
Пайдаланған әдебиеттер тізімі 36
Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз
Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет
Пән: туризм
Жұмыс түрі: курстық жұмыс
Осы жұмыстың бағасы: 1150 теңге
курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайты – diplomnik.kz