Туризм саласындағы бәсекелестік және Робинзон фирмасының стратегиясы курстық жұмысы
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 2
1-ТАРАУ ТУРИЗМ САЛАСЫНДАҒЫ БӘСЕКЕЛЕСТІК ЖӘНЕ БӘСЕКЕЛЕСТІК СТРАТЕГИЯСЫНЫҢ НЕГІЗДЕРІ 3
1.1 Экономика саласы ретіндегі туризмнің мәні және ерекшеліктері 3
1.2 Туристік фирмалардың бәсекелестікке қажеттілігі және оны ажырататын факторлар 6
1.3 Бәсекелестік жағдайындағы фирма стратегиясының түрлері 10
2 ТАРАУ «РОБИНЗОН» ТУРИСТІК ФИРМАСЫНЫҢ ҚАЗІРГІ ДАМУ ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ БАСҚАРУ ДЕҢГЕЙІ 11
2.1 Туристік фирманың жалпы сипаттама 11
2.2 Туристік фирманы ұйымдастыру және басқару құрылымдарын талдау. Туризмді ұйымдастыру формалары мен негізгі категорриялары 17
3 ТАРАУ ТУРИСТІК ФИРМАНЫҢ БӘСЕЛЕСТІК СТРАТЕГИЯСЫНЫҢ ДАМУ ЖОЛДАРЫ 27
3.1. Стратегиялық шешімдерді қабылдау әдістерін жетілдіруі 27
3.2. Бәсекелестік стратегияны іске асыруға бағытталған ұйымдық құрылымды қалыптастыру 31
3.3 Туристік қызметтердің бәсекелестігін көтерудің ұйымдық-экономикалық механизмдері 33
ҚОРЫТЫНДЫ 38
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 40
Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз
Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет
Пән: туризм
Жұмыс түрі: курстық жұмыс
Осы жұмыстың бағасы: 1150 теңге
курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайты – diplomnik.kz