Туризм курстық жұмысы
МАЗМҰНЫ
Кіріспе
Соңғы уақыттың ішінде «туризм» түсінігі айтарлықтай өзгерді. Егер бұрын туризм белсенді демалу түрлерінің бірі ретінде анықталса, қазіргі кезде осы түсінік бойынша тек бұл сала түрінің мемлекет ішінде қолданылады. Ал бұл терминді шетел мемлекеттеріне қолданса, оның мәні айтарлықтай өзгере кеңейе бастайды, яғни, туристер шетелге әртүрлі себептермен шығады (мысалы, іскерлік туризм, сауықтыру туризмі, рекреациялық туризм, спорттық туризм, білім туризмі.)
Туризм географиясының құрамында тарихи-мәдени компонент маңызды орын алады, өйткені, әлемнің көптеген қалалары туристерді тек өздерінің жағымды климаты және табиғи ландшафттың әдемілігімен ғана емес, сонымен қатар тарихи және мәдени ескерткіштерімен қызықтырады.
Өзінің пайда болуымен туризм әлемнің географиялық аймақтардың әртүрлілігіне және адамдардың басқа орындарды көру талаптарына парызды.
Соңғы жылдары туризм бүкіл әлемде тез қарқынмен дамы жатыр. Дәстүрлі туристік орталығы Еуропадан басқа, Америка, Африка, Океания, Азия өңірлері белсенді дамып жатыр. Егер 1950 жылы дүниежүзі бойынша 25 млн. турист тіркелсе, 1997 жылы бұл сан 592,9 млн.-ға дейін жетті, ал халықаралық туризмнен түскен табыс 425 млрд долларға дейін жетті.
ДТҰ мәліметтері бойынша 1993 жыл үшін туризмнің экономикаға үлесі 3 триллион доллармен бағаланады. Бұл жағдай туризмнің әлемдік экономикада үшінші орынға ие болуға әкелді. ДТҰ-ның болжамы бойынша 2010 жылға қарай сапар саны екі есі өсіп, миллиард туристердің келуіне дейін жетеді.
Қазіргі кезді, ғылыми-техникалық прогресске байланысты әлем бір кеңістікке айналып, алыс қашықтықтар саяхат жасаушылар үшін кедергі болмайды. Туризм озат технологияның енгізуіне және пайдалануына себепші болады, тауар және қызметтің әлемдік нарықтың белсенділігін қозғалтады, халықтың жұмыспен қамтылу және емделу мәлелерін шешеді. Туризм курстық жұмысы.
Қазіргі туристік нарық негізін, сандық және сапалық қатынаста, жұмысшылардың демалысын төлеуі құрайды. Саяхатқа қызығушылық орташа табысы бар халықтар арасында туындайды: қызметшілер, жастар, интелегенция, орта және кіші бизнес өкілдері. Халықаралық туристік байланыстар әлеуметтік-экономикалық байланыстардың әлемдік интернациялизациялау процессінің басты құрылымдық бөлігіне айналды. Көптеген елдерде жақсы материалдық базасы бар туристік индустрия дамып, құрылып жатыр. Туристік бизнесте әртүрлі жеке және мемлекеттік кәсіпорындар
Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз
Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет
Пән: туризм
Жұмыс түрі: курстық жұмыс
Осы жұмыстың бағасы: 1400 теңге
курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайты – diplomnik.kz