ҚР-да өнеркәсіптік менеджментті енгізу тәжірибесі курстық жұмысы
Кіріспе
Ι-ТАРАУ. Кәсіпорынды басқару жүйесіндегі маркетингтің ролі.
Маркетингтiң әлеуметтiк –экономикалық мәнi және мазмұны
Маркетингтің негізгі көрсеткіші мен принциптері
Кәсіпорынның мүмкіндіктерін зерттеу
ΙΙ-ТАРАУ. “Рахат” Акционерлік Қоғамындағы маркетингті пайдалану.
2.1 “Рахат” Акционерлік Қоғамының технико-экономикалық талдауы
2.2 “Рахат” АҚ-ның маркетингтік қызметін талдау
ΙΙΙ-ТАРАУ. “Рахат” Акционерлік Қоғамының маркетинтік жұмыстарын жетілдіру жолдары
ҚОРЫТЫНДЫ
Қолданылған әдебиеттер
Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алумәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз
Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет
Пән: менеджмент
Жұмыс түрі: курстық жұмыс
Осы жұмыстың бағасы: 1400 теңге
курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайты – diplomnik.kz