Біз вконтактедеміз

Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Қонақ үйдегі қызмет көрсету курстық жұмысы

Мазмұны

Кіріспе............................................................................................................3
Нарықты экономикадағы қонақ үй қызметкерлерін басқару
1.1. Қонақ үй қызмет көрсету ұғымы және мәні...............................4-6
1.2. Қонақ үйдегі қызмет көрсету бөлімдері.....................................7-9
1.3. Қонақ үйдегі қызмет көрсетуді бағалау әдістері.......................10-12
2. «Окан Интер-Континенталь» отелінің жалпы сипаттамасы және сервистік қызметкерлерді бағалау
2.1. «Окан Интер-Континенталь» отелінің жалпы сипаттамасы..13-16
2.2. Отельдегі қызмет көрсетуді жоспарлау және іріктеу................17-19
2.3. Сервистік қызметкерлердің жеке үлесін бағалау......................19-21
3. «Окан Интер-Континенталь» отелінде адам ресурстарын қалыптастыру және бағалаудың жетілдіру жолдары
3.1 Қызметкерлердегі қайта даярлаудағы аттестау жүйесін дамыту........................................................................................................22-24
3.2. Отельдегі сервисті арттыру жолдары...........................................25-26
Қорытынды.....................................................................................................27
Қолданылған әдебиеттер..............................................................................28
Қосымшалар..............................................................................................29-31

Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алумәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: менеджмент

Жұмыс түрі: курстық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  1250 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

Яндекс.Метрика