Қазақстан Республикасының фармацевтикалық нарығын талдау (Химфарм компаниясының мысалында) курстық жұмысы
Кіріспе ……………………………………………………………………….….. .3
Маркетингтік зерттеулердің теориялық негіздері..........................................5
Маркетингтік зерттеулердің мәні.............................................................. 5
Маркетингтік зерттеулердің бағыттары мен классификациясы............. 6
Қазақстан Республикасындағы фармацевтикалық нарықтың жағдайын талдау және бағалау...........................................................................................9
Қазақстанның дәрілік препараттар нарығының жалпы сипаттамасы.....9
Қазақстан Республикасының фармацевтикалық нарығын талдау («Химфарм» компаниясының мысалында)............................................ 11
Дәрілік препараттарды сатып алушылардың тұтынушылық таңдауларын зерттеу..................................................................................26
Фармацевтикалық нарықты жетілдірудің негізгі бағыттары.......................34
Дәрілік препараттар нарығын дамытудың бағыттары бойынша ұсыныстар...................................................................................................34
Қорытынды............................................................................................................37
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі........................................................................39
Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алумәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз
Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет
Пән: менеджмент
Жұмыс түрі: курстық жұмыс
Осы жұмыстың бағасы: 1400 теңге
курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайты – diplomnik.kz