Кәсіпорынға маркетингті енгізу тәжірибесі курстық жұмысы
Мазмұны
І Кіріспе.......................................................................................................................2
І. Маркетинг теориялық негіздері
Маркетинг мәні және қызметтері, түрлері, қағидалары..........4
Маркетинг қызметін ұйымдастыру (нарықты зерттеу, жоспарлау, ұйымдастыру, тауар саясаты, баға саясаты, жарнама өткізуді ұйымдастыру).................................................7
Кәсіпорындағы маркетинг қызметінің стратегиясы..............15
ІІ «Қазақмыс» кәсіпорынына қысқаша сипаттама.
2.1. «Қазақмыстың» баға саясаты......................................................19
2.2. «Қазақмыстың» өткізу саясаты....................................................20
2.3. «Қазақмыстың» тауар саясаты....................................................22
ІІІ. Кәсіпорынға маркетингті енгізу тәжірибесін
жетілдіру жолдары........................................................................24
IV Қорытынды.........................................................................................................28
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.....................................................................29
Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алумәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз
Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет
Пән: менеджмент
Жұмыс түрі: курстық жұмыс
Осы жұмыстың бағасы: 1400 теңге
курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайты – diplomnik.kz