Біз вконтактедеміз

Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Кәсіпорынды басқару жүйесіндегі маркетингітің рөлі курстық жұмысы

Кіріспе................................................................................................................... 2
МАРКЕТИНГТІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ.
1.1. Маркетинг түсінігі, оның қызметі және жіктелімі ............................. 3
1.2. Кәсіпорынды басқару жүйесіндегі маркетингтің орны ..................... 4
1.3 Маркетингті ұйымдастыру және зерттеу жүйесі. .............................. 7
2. АҚ “РАХАТ” БОЙЫНША МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТТІ ТАЛДАУ.
2.1. “Рахат” Акционерлік қоғамның технико – экономикалық сипаттамасы.........................................................................................................9
2.2 “Рахат” Акционерлік қоғамның маркетинг қызметін талдау...................................................................................................................14
Қорытынды....................................................................................................... 19
Падаланған әдебиет көздері............................................................................ 20

Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алумәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: менеджмент

Жұмыс түрі: курстық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  1400 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

Яндекс.Метрика