Кәсіпорынды басқару жүйесіндегі маркетингітің рөлі курстық жұмысы
Кіріспе................................................................................................................... 2
МАРКЕТИНГТІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ.
1.1. Маркетинг түсінігі, оның қызметі және жіктелімі ............................. 3
1.2. Кәсіпорынды басқару жүйесіндегі маркетингтің орны ..................... 4
1.3 Маркетингті ұйымдастыру және зерттеу жүйесі. .............................. 7
2. АҚ “РАХАТ” БОЙЫНША МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТТІ ТАЛДАУ.
2.1. “Рахат” Акционерлік қоғамның технико – экономикалық сипаттамасы.........................................................................................................9
2.2 “Рахат” Акционерлік қоғамның маркетинг қызметін талдау...................................................................................................................14
Қорытынды....................................................................................................... 19
Падаланған әдебиет көздері............................................................................ 20
Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алумәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз
Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет
Пән: менеджмент
Жұмыс түрі: курстық жұмыс
Осы жұмыстың бағасы: 1400 теңге
курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайты – diplomnik.kz