Электрондық сауда-саттық жүргізуді ұйымдастыру технологиясы курстық жұмысы
Мазмұны
Ι Кіріспе
Электронды бизнестің перспективалық даму тарихы және негізгі түсініктері
Ι Ι Негізгі бөлім
Электронды нарықта маркетинг қызметінің алатын орны
Интернет желісіндегі қызмет және тауардың электронды форматы
Электронды бизнес моделі және негізгі түсініктері
Электронды маркетинг саласындағы өнім шешімі
Нарық қатынасушылардың өзара қатынасу формасы, элетронды сауда алаңы
Ақпараттық және телекомуникациялық технология және маркетинг жүйесі
Электронды маркетингтегі мәлімет базасы
Элетронды сауданы ұйымдастыру технологиясы
Қосымша (сайт)
Ι Ι Ι Қорытынды
Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алумәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз
Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет
Пән: маркетинг
Жұмыс түрі: курстық жұмыс
Осы жұмыстың бағасы: 1400 теңге
курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайты – diplomnik.kz