Халықаралық маркетингтің теориялық ерекшеліктері Green Apple компаниясы және Проктер энд Гэмбл компаниясы мысалында курстық жұмысы
Мазмұны
Кіріспе...........................................................................................................3
1 Халықаралық маркетингтің теориялық негіздері
1.1қа Халыралық маркетингтің мәні және ерекшеліктері........................4б
1.2 Халықаралық маркетингтегі маркетинг-микс
стратегиясы....................................................................................................9б
1.3 Халықаралық маркетингтің қолдану ерекшеліктері........................14б
2 Ақтөбе облысы «Green Apple» компаниясының маркетингтік іс әрекетінің
қазіргі жағдайы
2.1 Компанияның даму бағыты және экспорт көрсеткіштерін
талдау..........................................................................................................16б.
2.2. Компанияның сыртқы нарық жағдайларын зерттеу.......................20б
3 «Проктер энд Гэмбл» компаниясының маркетингтік қызметін дамыту
жолдары
3.1. Компанияның маркетингтік қызметінің дамуы мен бағыты..........23б
Қорытынды...................................................................................................25б
Қолданылған әдебиеттер тізімі...................................................................27б
Қосымшалар
Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алумәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз
Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет
Пән: маркетинг
Жұмыс түрі: курстық жұмыс
Осы жұмыстың бағасы: 1400 теңге
курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайты – diplomnik.kz