Біз вконтактедеміз

Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Халықаралық маркетинг курстық жұмысы

Мазмұны

Кіріспе......................................................................................................................3
1 Халықаралық маркетингтің мәнділігі мен қағидалары
1.1Халықаралық маркетингтің мәні, ерекшелігі және анықтамасы .................4
2. Халықаралық маркетинг істерін жоспарлау
2.1Халықаралық маркетингті жоспарлау үдерісі мен қажеттігі........................5
2.2Халықаралы маркетингте үлестіруді жоспарлау...........................................10
2.3Халықаралық маркетингті жоспарлау............................................................14
Халықаралық маркетингтің қазіргі проблемалары мен субъектілер 3.1 Шетел рыногына тауар өндіруді жоспарлау................................................20
3.2Халықаралық маркетингтің қазіргі проблемалары.......................................26
Қорытынды............................................................................................................29
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі........................................................................30

 Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алумәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: маркетинг

Жұмыс түрі: курстық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  1400 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

Яндекс.Метрика