Тұтынушылық таңдау моделіндегі дәрменсіздік курстық жұмысы
Мазмұны
КIРIСПЕ ................................................................................................... ......3
I-бөлім. ТҰТЫНУШЫЛАР ТАҢДАУЫНЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ МЕН ДӘРМЕНСІЗДІГІ .......5
Тұтынушылар рыноктағы сұранысты қалыптастырушы және олардың қалауы ................................5
Бюджеттiң шектеулiгi тұтынушылар дәрменсіздігіне және мiнез-құлығына әсер етушi негiзгi фактор ретiнде ............9
II-бөлім. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТҰТЫНУ РЫНОГЫ ЖӘНЕ ОНЫ ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРI ...18
2.1 Тұтынушы талғамына әсер ететiн “табыс және баға тұтыну” қисықтары .....................................18
2.2 Қазақстандағы тұтыну рыногы және тұтынушылар талғамының жағдайы ...................................22
ҚОРЫТЫНДЫ ............................................................................................25
ҚОЛДАНЫЛАН ӘДЕБИЕТТЕР ........... ....................................................26
Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алумәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз
Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет
Пән: маркетинг
Жұмыс түрі: курстық жұмыс
Осы жұмыстың бағасы: 1400 теңге
курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайты – diplomnik.kz