Біз вконтактедеміз

Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Маркетингтік зерттеулер Химфарм компаниясының мысалында курстық жұмысы

Мазмұны

КІРІСПЕ 3
1. Маркетингтік зерттеулердің теориялық негіздері 5
1.1 Маркетингтік зерттеулердің мәні 5
1.2 Маркетингтік зерттеулердің бағыттары мен классификациясы 6
2. Қазақстан Республикасындағы фармацевтикалық нарықтың жағдайын талдау және бағалау 9
2.1 Қазақстанның дәрілік препараттар нарығының жалпы сипаттамасы 9
2.2 Қазақстан Республикасының фармацевтикалық нарығын талдау («Химфарм» компаниясының мысалында) 11
2.3 Дәрілік препараттарды сатып алушылардың тұтынушылық таңдауларын зерттеу 20
3. Фармацевтикалық нарықты жетілдірудің негізгі бағыттары 28
3.1 Дәрілік препараттар нарығын дамытудың бағыттары бойынша ұсыныстар 28
Қорытынды 31
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 33

 Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алумәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: маркетинг

Жұмыс түрі: курстық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  1400 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

Яндекс.Метрика