Баға курстық жұмысы
МАЗМҰНЫ
Кіріспе.....………………………………………………………………………………. 3
І. Баға белгілеудің теориясы және әдістемелік ерекшеліктері. ұйымның баға саясаты.................................................................................... 4
Баға экономикалық категория ретінде және оның түсінігі.……………………. 4
1.2 Бағаның экономикалық қызметтері...................…………………………………. 6
1.3 Бағаның жіктемесі мен түрлері.......................................................………....…… 12
1.4 Кәсіпорынның бағалық саясатының мәні мен міндеттері.................................... 16
ІІ. Экономикадағы баға жүйесі.……………………….....................….…. 22
2.1 Бағаның деңгейі, құрылымы және динамикасы.................................................... 22
2.2 Баға деңгейін анықтаушы факторлар.…………………..................................….. 23
2.3 Нарықтық экономика жағдайында бағаны реттеу.………………………...….... 26
Қортынды………………………………………...……………………………………. 29
Қолданылған әдебиеттер тізімі………………………..........………………………... 30
Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз
Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет
Пән: маркетинг
Жұмыс түрі: курстық жұмыс
Осы жұмыстың бағасы: 1400 теңге
курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайты – diplomnik.kz