Біз вконтактедеміз

Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Физиканы оқыту әдістемесі жөніндегі ғылыми – зерттеу жұмысы курстық жұмыс

МАЗМҰНЫ

1. Мектеп физика курсының құрылу принциптері

2.«Мектепте физиканы оқыту әдістемесі» курсының басты

мақсаттары мен прициптері

3.Физиканы оқыту әдістемесінің ғылыми-теориялық негіздері

4.Физиканы оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен

 байланысы және оның даму көздері

 5.Физиканы оқыту әдістемесі жөніндегі ғылыми – зерттеу

 жұмыстарының негізгі бағыттары

6.Жаңа ақпараттық технологияларды қолдану арқылы

оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту

 7.Қорытынды

 

Жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

 

Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет


       1. Мектеп физика курсының құрылу принциптері

 

Мектеп физика курсы негізінен мынадай дидактикалық принциптерінің талаптарына сай құрылады.

1) Ғылымшылық  принцип, яғни мектеп физика курсы мазмұнының физика ғылымының даму деңгейіне сәйкес келуі. Демек, физика курсындағы физикалық анықтамалар мен ғылыми терминдер, тұжырымдар мен заңдар қазіргі физика-техникалық көзқарастар тұрғысынан түсіндірілуі қажет. Мысалы, қазіргі кезде «массаға - инерция өлшемі» (бұрын «масса - заттың мөлшері» деп келсек), «жылу мен жұмысқа - энергияның берілу процесі» деген жаңаша анықтамалар беріледі; «салмақсыздық», «аса салмақ», «дененің тыныштық күйіндегі және белгілі бір жылдамдықтағы массасы», «жылулық қозғалыс», «ішкі энергия» деген сияқты жаңа физикалық терминдер ендірілген; жарық – сәуле, толқын, корпускула, материяның бір түрі мағынасында түсіндіріледі; Архимед, Гей -Люссак заңдары жеке дара физикалық заңдарға жатпайды, олар қазіргі Паскаль, Менделеев - Клапейрон заңдарының салдары ретінде ғана қарастырылады; «сұйыққа батырылған дене өзінің салмағын жоғалтады» деген ескі тұжырым қате түсінік деп есептелінеді. Сондай-ақ, физика мен техниканың соңғы жаңалықтары (кванттық генератор, элементар бөлшектер, т.т.) мектеп физика курсында қарастырылып отырылуы тиіс.

2) Жүйелілік принцип, ол – мектеп физика курсының мазмұны, жеке тақырыпта, әр тарауда, кез келген сыныпта үнемі оңайдан бірте-бірте қиынға ауысып отыруды талап етеді.

3) Мектеп физика курсының мазмұны әр сыныптың оқушыларының жас ерекшеліктеріне сәйкес келу принципі (физиологиялық - психологиялық принцип).

4) Физиканың өмірмен, техникамен, қазіргі өндіріс технологиясымен тығыз байланысты дәрежеде түсіндірілуі (политехникалық принцип).

5) Тарихи принцип.

6) Физиканың  басқа  мектеп  пәндерімен  пәнаралық  байланысының жүзеге асырылуы (пәнаралық байланыс принципі).                                    Мысал үшін физиканың математикамен пәнаралық байланысының қажеттігін ғана атап көрсетейік.

             а) Физикалық сандарды математикалық формулалармен дәл          өрнектейді.(ρ=m/V; F=k q1q2/r2 т.т.).

             ә) Физикалық заңдылықтарды математикалық жолмен шығару қажет (Линзаның формуласын қорыту).

             б) Тікелей өлшеуге болмайтын жағдайларда кейбір физикалық шамалардың мәнін табу үшін (Жер мен Күннің ара қашықтығын анықтау).

             в) Қорытылып шығарылған формуланы басқаша  түрлендіру мақсатта ( p = nkT →  p = 2/3 nE және p = 1/3 mnv2).

             г) Физикалық есептерді шығару үшін.

 

Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: физика

Жұмыс түрі: курстық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  1150 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

Яндекс.Метрика