Біз вконтактедеміз

Яндекс - іздеу

Кіру формасы

ПАТРОНАТ ОТБАСЫЛАРЫНА ӘЛЕУМЕТТІК - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ТӘЖІРИБЕСІ диплом жұмысы

Мазмұны

КІРІСПЕ

Зерттеу тақырыбының өзектілігі. Еліміздің жыл санап қарыштап дамып, алдыңғы қатарлы мемлекеттердің тобына қосылуы білім саласына көптеген міндеттер жүктейді.
Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың 2017 жылдың 31 - наурыздағы Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік атты Қазақстан халқына Жолдауындағы, Төртінші басымдық - адами капитал сапасын жақсарту бөлімінде ұрпақ тәрбиесіне басымдық берді. Президент өскелең ұрпақты рухани - адамгершілік рухында тәрбиелеу үшін қосымша қадамдар жасау қажеттігін ескертті [1].
Бүгінгі таңда ХХІ ғасыр табалдырығын еркін аттаған азат ұрпаққа тəлім - тəрбие мен адамгершілік құндылықтарға тəрбиелеуде білім берудің айқын жолдарын жетілдірудегі басым бағыттарын айқындауда, ұлттық санамен адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру көкейкесті мəселелердің бірі болып отырғаны анық. Сондықтан келешек ұрпақты ұлттық, халықтық тұрғыдан тəрбиелеу қажет. Жас ұрпаққа ұлттық тəрбие берудің негізгі бағдарлы идеялары Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан жолы - 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ" атты Жолдауында: Толық өркениетті ел болу үшін алдымен өз мəдениетімізді, өз тарихымызды бойымызға сіңіріп, содан кейін өзге дүниені игеруге ұмтылғанымыз жөн, - деген талапты білдіреді [2].
Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Осынау тыныш кезде бізде мыңдаған жетімдер бар - біздің балалар үйі мен жетім балалар үйі нық толы. Бұл, өкінішке орай, жалпы әлемдік беталыс және жаһандануға қарсы шығушылық. Бірақ біз осы беталысқа қарсы тұруымыз керек. Біздің мемлекетіміз және қоғамымыз жетімдерді асырап алуды және отбасылық типтегі балалар үйінің құрылысын салуды көтермелеу керек, - деген идеясы да қазіргі кезде елімізде мықтап қолға алынуда [3].
Қазақстан өзін 1994 жылы Балалардың құқығы туралы конвенцияға қосылған және 25 жылдық тәуелсіздігі аралығында Конвенция ережелерімен және баланың отбасында тұрып, тәрбиелену құқығына сәйкес балалардың мүдделері мен құқықтарын қамтамасыз ету көзқарасынан ұлттық заңнаманы жетілдіру бойынша үлкен жұмыс жасаған әлеуметтік дамыған және құқықтық мемлекет ретінде көрсетеді. ҚР Заңдары қабылданды: Қазақстан Республикасындағы бала құқығы туралы, Мемлекеттік жастар тәжірибесі туралы, Кемтар балаларды әлеуметтiк және медициналық - педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы, Балалы отбасыларға берілетін мемлекеттік жәрдемақылар туралы, Арнайы әлеуметтік қызметтер туралы Заң және т.б [4 - 8].
2006 жылы баланың құқықтары туралы БҰҰ Конвенциясына сәйкес Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің Балалардың құқығын қорғау комитеті құрылды, оның негізгі мақсаты балалардың құқығын және заңды мүдделерін қорғауды қамтамасыз ету бойынша мемлекеттік саясатты жүзеге асыру болып табылады. 2007 жылы Қазақстан Үкіметімен Қазақстан Балалары Бағдарламасы қабылданды, онда балалар үйінің тәрбиеленушілерін отбасыларына жайғастыру немесе отбасылыққа жақындатылған жағдай жасау маңыздылығы, ата-ана қамқорлығынсыз қалған балалар мен жетім балалардың жемісті әлеуметтік бейімделуінің маңызды механизмдерінің бірі ретінде белгіленген [9 - 10].
Бірақ, барлық жасалған жұмыстарға қарамастан Қазақстан әлі күнге дейін барлық балаларға олардың отбасында тұрып және тәрбиеленудегі заңды құқықтарын қамтамасыз етуден алыс, ал статистиканың көрсетуінше, жыл сайын республикада ата - аналарының қамқорлығынсыз қалған 8 мыңдай бала анықталуда, оның 3 мыңнан астамы балалар үйіне түседі. Соңғы жылдары толық мемлекеттік қамтамасыз етілуге берілген балалар санының бірізді (жылдан жылға) өсуінің негативті тенденциясы айырықша қобалжу туғызуда. Егер 2012 жылы балалар үйіне 2231 бала жайғастырылса, 2014 жылы 2839 бала, сонымен қатар 212 бала асырап алу, қорғаншылық, қамқоршылық және патронат күшін жойғаннан кейін балалар үйіне түскен [11].
Қазақстан Республиксы Білім және ғылым министрлігі, Балалардың құқықтарын қорғау комитетінің мағлұматы бойынша республикада 2015 ж. басына жетім балалар және ата - аналарының қамқорлығынсыз қалған (бұдан әрі - жетім балалар) балалар саны 32 362 жетті. Оның ішінде 21 350 бала қазақстандық азаматтардың отбасыларында қорғаншылық пен қамқоршылықта және 1 820 - патронаттық тәрбиеленуде, 9 192 бала 188 балалар үйінде тәрбиеленуде. Балалар үйіндегі 7395 (80,4%) балаларды 7 - ден 18 дейінгі жастағы балалар, сәйкесінше балалардың тек 19,6% ғана (1797 адам) - 6 жастағы балалар құрайды [11].
Бүгінгі күнде интернаттық мекемелердің жүйесі 58 балалар үйі мен интернат мектептер, 25 бала үйі, 18 ақыл - есі кем балаларға арналған балалар үйі - интернаттар, білім, денсаулық сақтау және әлеуметтік даму жүйесінің 13 жетімхана, 28 жастар үйі, 29 балалар үйі мен отбасылық типтегі ауылдар және 17 жеке меншік балалар үйі құрайды [12].
Зерттеу тақырыбының зерттелуі. Ұрпақ тəрбиесіне, жалпы халықтың рухани дамуына, отбасының рөліне байланысты тəлім - тəрбиелік ой-пікірлерді: Қорқыт Ата, əл - Фараби, Қожа Ахмет Яссауи, Мұхамед Хайдар Дулати, Жүсіп Баласағұн, Махмұд Қашқари, Асанқайғы, Шəкəрім жəне т.б., қазақ ақын - жырауларының мұраларынан, билер мен шешендердің тəлімдік сөздерінен көреміз [12 - 19].

 

Дипломдық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Дипломдық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: педагогика

Жұмыс түрі: дипломдық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  2900 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

Яндекс.Метрика