Біз вконтактедеміз
Яндекс - іздеу
Кіру формасы
Жарнаманы қолданудың психологиялық аспектілерін анықтау диплом жұмысыМАЗМҰНЫ Кіріспе…………………………………………......................................................4 I. Бөлім. Жарнама психологиясының жалпы теориялық мәселелері. 1.1.Жарнаманы қолданудың психологиялық тұжырымдамалары….....9 1.2 Жарнама бейнесін қалыптастыруда психикалық процестердің ролі………………………………………………………………………........23 1.3 . Жарнамадағы мотивация психологиясы………………………….....31 1 бөлім бойынша тұжырым.............................................................................36
II. Бөлім. Жарнамалы шаралар психотехнологияларының қолданбалы мәселелері. 2.1. Кері байланыссыз жарнамалы шараларды қолданудың психотехнологиясы………………………………………………………….....37 2.2. Жарнамадағы суггестивті психотехнологиялар……………………..47 2.3.Жарнаманың ықпал етудегі психологиялық механизмдер……......56
III. Бөлім. Мәдениет және қоғам көзқарасы тұрғысынан жарнамалық іс-әрекеттің психологиялық проблемалары. 3.1.Жарнама мәдениет элементі ретінде......................................................61 3.2.Балалар жарнамасының ғылыми-әдістемелік негізі……………….63 3.3. «Жарнаманың адам санасына әсері» атты психологиясының зерттеу бағдарламасы........................................................................................68
Қорытынды..........................................................................................................76 Қолданылған әдебиеттер тізімі.......................................................................78 Қосымшалар.........................................................................................................82
Дипломдық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз
Дипломдық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет Пән:Психология Жұмыс түрі: дипломдық жұмыс Осы жұмыстың бағасы: 2350 теңге курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайты – diplomnik.kz |