Біз вконтактедеміз

Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Баланың сабаққа ынтасын арттырудағы алған нәтижесінің мәні диплом жұмысы

Мектеп жасына дейнгі оқыту үрдісінің негізгі мақсатгары - баланың білім игеру кезінде ойлау қдбілетін қалыптастыру, сол арк,ылы таным әрекетін белсендіріп, шығармашылык кабілеттерін тәрбиелеп дамыту болып табылады.Зерттеу мақсаты:

1.Шығармашылык, қабілет деңгейін анықтау. (Топтау, бақылау, калыптастыру)

2.Қызығушылық және шығармашылық пен таным белсенділігін арггыру.

3.Оқушы мүмкіншілігіне (потенциапына) сай шығармашылык тапсырмаларды әдістемелік түрғыда жүйелі түрде орындату.

4.Шығармашылык қабілетті тәрбиелеу барысында кездесетін қиыңдықтар мен қарама-қайшьшықтарды есепке алып зерттеу.

5.Оқушының шығармашылық к,абілеттерін тәрбиелеуді кезең бойынша сатылап дамыгу.

6.Шығармашылық қабілеттерді тәрбиелеу үрдісін тәжірибе негізінде жинақтау, зерттеліп отырған мәселенің өсу динамикасын бақылау. Бұл   ғылыми жұмыстың мақсаты төмендегіші:

7.оқушы түлғасынын танымдық кабілеттерін
дамьпуға;

8. Танымдық процестерді (жады, ойлау, зейін, елестету, кабыддау) дамытуга;

9.Окуға жагамды қызығушылыган кдлыптастыруға;

10.бала бойында шығармашылық қабілеттерін дамыту;

11.тәрбиеші  өз ісіне ізденімпаздықлен қарап, сабақты шығармашылыіутен өткізу. Осы мәселелер өз шешімін тапса, жан-жақты дамыған, шығармашыл жеке түлғаны тәрбиелеу ісі өз мақсатына жетеді. Жоғарыда аталған мәселенің екінші тармағына тоқталатын болсақ, қызығушылық - оқыту, ақыл-ойды жетілдіружекеадамтэрбиесінде байланыстырушы буын болып есептелінеді. Жаңалыққа деген қызығушьшық - басты ішкі талпыныс болып табылады. Бастауыш сынып оқушыларында жаңа, өзі білмейтін іске деген қызығушылық басым болады. Ондай істер баланың бар ақыл-ойын, ішкі күияерін жұмылдырады және ерекше қуат береді.

Зерттеу объектісі: Мектеп жасына дейінгі баланың шығармашылық қабілеттерін

 Қызығушылықтың арқасында білім де, оны игеру үрдісі де, интелекті дамытуда қозғаушы күш жвне жан-жақты дамыған адам тәрбиелеуде маңызды фактор болуы мүмкін. К.Д.Ушинский: "еріксіз көндірумен, күияеумен алған білім дамыған ақыл ту-дыра қояр ма екен?" - деген. Ендеше, оқьпу негізгі еріюі қызығушылық жағдайда болу керек. Сол себепті, білім алуға қызығушылықты дамыту үшін негізгі жағдайлар болғаны дурыс. Олар:

-  Оқушының езбетімен ізденуге, жаңа білім "ашуға", проблемалық талсырмалар шешуге тартылуы; оқу еңбегі басқа да еңбек түрлері сияқты әрсалалы болуы керек;

-  Бірізділік, біртекті ақпарат жапықтырады. Жаңа материалдың жа^; ерөкшелігіне сай және оны игеру мүмкіншілігінің болуы;                        

— Әрі карай жумыс істеуге қызықтыру үшін игерілген білімінің жиі тексёріліп отырылуы;

- Оқу материалын бергенде мұғалім анық та эмоционалдық болуы оқушыға, оның пәнге деген қызығушылығына,жақсы әсер етеді;

12 жылдық оқу мерзіміне кешу жауапты жұмыс екені даусыз. Мектепте білім берудің негізгі ұстанымдарына ба-лалар енді жан-жақты дайындықпен келуі қажет дегенді білдіреді.

Балабақша білім беру жүйесінің бірінші сатысы ретінде балаларды мектепке даяр-лауда маңызды қызмет атқарады. Бала мектелке қаншалықгы сапалы және уақты-лы дайындалса, сотүрлым оның келешекте білім алуы нәтижелі болады.

"Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжы-рымдамасы" білім беру жуйесіне улкен жаңалық жөне салмақты жауапкершілік әкелді. Онда "Мектепке дейінгі төрбие мен оқыту (ЮНЕСКО-ның усынымдарына сәйкес атауы - бастауышқа дейінгі білім беру) - балаиың жасын және езіне тән ерекшеліктерін ескере отырып, оның го лыққанды қәлыптасуы ушін даму ортасыі і қуратын үздіксіз білім берудің бастапқы деңгейін" құру талабы алдымызда түр.

Осы түжырымдамаға сейкес мектепке дейінгі мекеменің мақсаты: мектепке дейінгі білім беру, сауықтыру, тузету болса; ал атқарылатын міндеттері:

- бес жастағы балаларды мектепалды даярлығымен толық қамтуды қамтамасызету;

- мектелке дейінгі жәие бастауыш білімнің оқыту бағдарламаларының үйлесімділігін қамтамасыз ету;

- бапаның балабақшадз оқу қызметін  меңгеруге қажетті жеке қасиеттерді төрбиелеу.

Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбие бе-ру деңгейін - уздіксіз білім беру жүйесінің бастапқы буынын іске аеырушы-тврбиеші.

Н.И.Болдырев, М.А.Данилов еңбектерінде танымдық тапсырмалар маңызын оқушыларда бар білімдерін шоғырландырып, талдау жасау арқылы өз беттерімен ізденуге талпындыратын болуы керек деп тұжырымдайды. Ол үшін қойылған міндеттерді шешу жолдары дайын күйінде берілмей, оқушылар арқылы іздеп табылуы керектігі анықталған.

Ақыл-ой ынтасы, қиыңдықты жеңу - балалардың ойлауын дамытады, оқуға к,ызы-ғушылығын көтеріп, жағымды эмоциялық күй тудырады. Түсіндірумен қатар таным әрекетінің қарқынды басқа да түрлері пайдаланылса, білімді игеру мен ақыл-ойдың дамуы пәрменді болады.

Таным белсенділігі дәрежесі оқушының өзіне; тәрбиесіне, сана-сезіміне, еркіне, қызығушылығына байланысты. Егер балада бүл қасиеттер аз болса, оны қалыптас-тырып дамыту муғалімнің кәсіби міндеті. Оқушының белсенділік дәрежесі оіузггушы-ның педагогтық, шеберлігіне, қолданған әдіс, тәсілдеріне қайтарған жауабы тәрізді.

Жақсы нәтижелерге жету үшін ең алдымен дайындық және түсіндірме жумыста-рын тиянақты әрі жүйелі түрде жүргізу басты шарттардың бірі ретінде есептеледі. Суырып салмалықкэ баулу үшін ең алдымен оқушыларға "уйқас" сөзінің мәні түсіндіріліп, өлеңцегі уйқасты таба білуге байланысты бірнеше тапсырмалар беріледі. Келесі ке-эөктө жөкелеген дыбыстар, буындар, сонан соң берілген жол арқылы уйқас жасау үйрегіледі.

Бастауыш буында шығармашылықтың алғашқы сатысын іс-әрекет және ойын түрінде бастаған дұрыс. Себебі: ойын баланың дамуындағы ең күшті әсер ететін фак-тор. Бала ойын ойнауға қызығу арқылы оның ойлау өрісі және еркін клялдауымен шығармашылық ойлауы тәрбиеленіп, қалыптасып дамиды. Мьюалы; бастауыш сы-ныгтта шығармашылықты төрбиелеудің бір тури оқушыны суырыпсалмалыққа үйретуде, "Жаңбыр" ойыны, "Музыкалық әңгіме", т.б. іс-әрекет жасатудың маңызы ерекше. "Жаңбыр" ойыны кезінде муғалімнің айтқан қүбылыстарын оқушылар схш сәтге, әрқдй-сысы өз беттеріншө найзағай ойнады, жаңбыр гамшылады, жел күшвйді, нөсерлеп қуйыл жауц^1,; жел бәсеңдед) т.б.

І ТАРАУ.   

1.1  БАЛАНЫ ТӘРБИЕЛЕУДІҢ  БАСТЫ ҚАҒИДАЛАРЫ

Жаратылысынан жүрек жылуы мен мейірім шуағы мол халықтың бірі - қазақ. Бала тәрбиесіне деген немқурайлық оның табиғатына мүлдем жат. Өйткені, қазақ-тың ел алдындағы абырой-беделі, қадір-қасиеті тек жеке басының жақсылығы немесе дәулетімен ғана емес, бауырынан өрген үрпақтарының салауаттылығы, жарақтылығымен де өлшенген.

Ата-бабаларымыздың сондай-ак, тектіпік деген

 

Дипломдық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

 

Дипломдық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі

Жұмыс түрі: Дипломдық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы: 2350 теңге

Яндекс.Метрика