Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Материалы

3D unity бағдарламасы бойынша ойын әзірлеу диплом жұмысы

Мазмұны

Кіріспе .......................................................................................................................3

1 Unity ортасы туралы теориялық ......................................................................5

1.1 Unity қозғалтқышының даму тарихы ................................................................5

1.2 Unity қозғалтқышын жүктеу және орнату ........................................................10

1.3 Unity қозғалтқышының терезелер қызметтері .................................................15

2 Unity ортасында балаларға арналған 3d ойындар құру әдістемесі ...........36

2.2Unity ортасына арналған Blender модельдері ...................................................36

2.2  Ойын құру барысында  қолданылатын JavaScrip, C# бағдарламалау

тілдері ........................................................................................................................42

2.3 «Марғау-мысық» ойынының жасалу жолы .....................................................47

Қоpытыңды .............................................................................................................57

Пaйдaлaнылғaн әдебиеттеp тізімі ........................................................................59

Қосымшалар ............................................................................................................62


КІРІСПЕ                                    

Жұмыстың көкейкестілігі: Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында [1] және оқу-тәрбие саласына байланысты басқа да құжаттарда мектепте жан-жақты білімді, ой-өрісі кең, мәдениеті жоғары, жаңаша ойлауға қабілеті бар, әлемдік озық техналогиялардан хабардар,еліміздің жарқын болашағын ойлайтын қазіргі өмір талабына сай іріктелген таңдаулы оқушыларды даярлау қажеттілігі көрсетілген.

Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі Концепциясының [2] басты мақсаты ретінде сапалы білім беру негізінде білікті жеке тұлғаның қалыптасуын қамтамасыз ететіндей «жеке білім беру » жобасына көшу мәселесі қойылған. Аталған концепция жас ұрпаққа қазіргі ұрпаққа сай оқытудың жаңа ақпаратық техналогияларын енгізуге бағытталуын көздейді.

Мен дипломдық жұмысымда осы негізге ала отырып, қазіргі таңда әлем бойынша алдыңғы шепте келе жатқан Unity қозғалтқышымен таныстырып және оның көмегімен балаларға ойын әзірлеудің жолдарын көрсетемін. Бұл қозғалтқыштың пайда болғанына көп уақыт болмасада, көп ойын әзірлеушілерді өзіне баурап алды.                                      

Жұмыстың мақсаты: Unity ортасында балаларға 3D ойындарын құру жолдарын үйрету. Қазіргі таңда Unity ортасына балалардың қызығушылығы жоғары. Оның айғағы Unity платформасында әзірленген ойындар, тек 2016 жылдың  1-ші тоқсанында шамамен 2 млрд бірегей ұялы телефонға жүктелді. Ең танымал ойындардың 34% Unity бойынша әзірленген. Қазақстанда да бұл қозғалтқышқа қызығушылардың саны күн санап артып келе жатыр. Әрине, олардың басым көпшілігі мектеп жасындағы балалар, менің негізгі мақсатым осы балалардың қызығушылығын одан әрі дамытып, Unity қозғалтқышының қыр-сырын үйретіп, олардың әлемдік деңгейде «Қазақ тіліндегі» ойындарды  жасап шығаруына жол ашу.

Зерттеу жұмысы екі тараудан тұрады:                                                              1. Unity ортасы туралы теориялық мағлұмат                                        2. Unity ортасында балаларға арналған 3D ойындар   құру әдістемесі

Unity қозғалтқышы туралы мүлде қазақ тілінде үйретуші бағдармалар жоқтың қасы. Менің бірінші тарауымның бірінші бөлімінде Unity қозғалтқышының даму тарихы, яғни қозғалтқыштың алғашқы нұсқаларының шығу кезеңі мен олардың бір бірінен айрмашылығы туралы, оған қоса Unity қозғалтқышы қандай орталармен тығыз жұмыс істей алатыны туралы қысқа әрі нақты айтылған. Ал екінші бөлімінде Unity қозғалтқышын қалай орнатып және онымен қалай жұмыс бастау керектігі туралы толық біле аласыздар. Және бірінші тараудың үшінші бөлімін Unity қозғалтқышының терезелер қызметтері туралы маңызды мағлұматмен танысасыздар. Unity қозғалтқышымен енді танысушыларға бұл бөлім көп көмектеседі. Мен осы бөлімге аса назар аудардым. Unity қозғалтқышының әр терезелеріне жеке тоқталып, олардың қандай қызмет атқаратыны және қай жағдайда  қалай қолданылатын туралы ақпарат ала аласыздар. Мысалыға:

Toolbar- құралдар тақтасы бес негізгі бөлімге бөлінеді, олардың әрқайсысы (View) терезесіне  қатысты.

Scene View - оның көмегімен біз ойын элементтерін, жарықтандырып, камераларымен жұмыс істейміз.                                                  Hierarchy Window - Иерархия терезесі  бүкіл ойын нысандарын өзінде сақтайды.

Project Window - ойын объектілер мен ресурстарды (assets) арқылы пайдалану өте ыңғайлы және жұмысымызды жеңілдетеді.

Inspector Window -  атауы мен мүмкіндіктер  шоғырланған терезе.

Екінші тарауда Unity ортасында балаларға арналған 3D ойындарды жасау жолдары жайында айтытын боламын. Ойын жасау үшін оған  модельдер қажет, мен ол модельдерді Blender ортасының көмегімен жасадым. Ол туралы осы екінші тараудың бірінші бөлімінде айтатын боламын. Яғни, Blender ортасымен қалай жұмыс істеу керектігі жайында және терезелер қызметі туралы қамтып өтемін.  Blender ортасынан Unity қозғалтқышына импортау өте ыңғайлы. Blender 3D басқа үшөлшемді графика құратын компьютерлік программалар өте көп. Олар: 3D max,  K-3D, Wings 3D, Panda 3D, Sweet Home 3D, Maya және т.б.

Ал келесі бөлімді  Unity қозғалтқышында ойын құру барысында қолданылатын бағдарламалау тілі жайында болады, яғни JavaScript скрипті  мен C # скрипті. JavaScript скрипті мен  C # скриптері жазылуы жағынан бір бірінен айырмашылықтары бар. Бағдарламаларды жазуға арналған Unity стандартты көп жағдайда Моно орындауын пайдаланады, мен бұл тұста Visual Studio бағдарламасын пайдалана отырып ойынның скриптін жаздым. Бұл бөлімде Scripting бақыланатын Unity редакторында нысандарды жасау керектігін түсіндіреді және Unity геймплей мен Моно орындалу арасындағы қарым-қатынасты нақтылайды.

Соңғы бөлімде өзім жасаған «Марғау-мысық» ойыныммен, жасау барысында қолданылған құрылғыларымен таныстырып өтемін.

 1 UNITY ОРТАСЫ ТУРАЛЫ ТЕОРИЯЛЫҚ             

1.1 Unity қозғалтқышының даму тарихы

Unity дегеніміз- екі және үшөлшемді бағдарламалар мен ойындарды жобалау үшін қолданылатын қозғалтқыш және  Windows, Linux және  OS X операциялық жүйелермен жұмыс істей алады. Unity қозғатқышында құрылған жобалар Windows, OS X, Windows Phone, Android, Apple iOS, Linux операциялық жүйелерлерімен қатар тағыда ойын консолдерінде Wii, PlayStation3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One және MotionParallax3D дисплейімен де жұмыс істей алады. Unity(UnityWebPlayer) браузерді арнайы қосылатын WebGL технологиясы арқылы іске асыруда бағдарламаның мүмкіндігі мол. Бұрын Модульдің Adobe Flash Player шеңберінде жобаларды іске асыру үшін эксперименттік қолдау болды, бірақ кейінірек

Дипломдық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Дипломдық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: информатика

Жұмыс түрі: дипломдық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  2850 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

 

Яндекс.Метрика