Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Материалы

Мектептегі әлеуметтік педагогтық жұмыс жүйесі диплом жұмысы

Мазмұны

КІРІСПЕ

 

Зерттеудің  өзектілігі: «Келер ұрпақ алдында зор өзін-өзі жүзеге  асыру жүгін арқалап келеміз» деген Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың сөзі ұстаз қауымына үлкен тапсырыстарды артып отыр. Еліміздің болашағы көркейіп, өркениетті елдер қатарына қосылуы, бүгінгі ұрпақ бейнесімен көрінеді. Дүниежүзілік озық тәжірибелерге сүйеніп, жаңа типті оқыту, яғни әр баланың табиғи қабілетін дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасай отырып , оны жан-жақты дамыту керек [1]. Мемлекет саясатының басыңқы  бағыты – үздіксіз білім беру жүйесін жаңарту және дамыту. Сонымен қатар, білім беру жүйесін модернизациялау жоғары оқу орнындағы педагогикалық бағыттағы маманды кәсіби даярлаудың сапасын  жетілдіруді талап етуде.

Бүгінгі күні педагогикалық тұрғыдан сауатты маман деп қандай мұғалімді айта аламыз? Әрине, альтернативті педагогикалық жобалар мен жүйелерде жұмыс істей алатын, мектеп білім беру ісіндегі инновацялық қозғалыстың ерекшеліктерін зеттеп үйренген, білім беру саласындағы инновациялық іс-әрекеттің мәнін түсінетін, инновациялық  білім беру технологияларының ауқымды меңгерген, педагогикалық шеберлігі қалыптасқан мұғалімді айта аламыз. Мұғалімнің инновациялық іс – әрекетін дамыту, педагогикалық шеберлігін қалыптастыру – бұл білім берудің стратегиялық бағыттарының бірі. Бүгінгі күні педагог тек  өзінің  пәнінің  кәсіби  маманы  емес, сонымен қатар шығармашыл  тұлға болуы  керек. ХХІ  ғасырдың  білім  беруі  адамның  еркін  дамуына, шығармашылық  талпынысқа, өз  бетінше  әрекет жасауына  және бәсекеге қабілеттілікке  бағыттайды[2].

Заманауи өмір адамның өзіндік ерекшелігін білдіру үшін қолайлы жағдайлармен ғана емес, сонымен қатар оған қатаң талаптар қоюмен де сипатталады - күтпеген жағдайлардағы оңтайлы шешімдерді өз бетінше таңдау мүмкіндігі. Жас ұрпақ осы өзгерістердің барлығын сезінуде. Тұлға алдында әрдайым таңдауға байланысты проблемалар тұрады және де зерттеушілердің айтуынша бұл проблемаларды өз бетімен, білім мен өмірлік тәжірибеге сүйеніп шешуге тура келеді. Сондықтан өзін-өзі жетілдіру қазіргі заманғы адам өмірінің негізі болып табылады.

Кәсіптік өзін-өзі тануда мамандықты таңдау және онда өзін-өзі жүзеге асыру процесі ретінде, еңбек нарығының пайда болуына, өндірістің қайта құрылуына байланысты экономикалық өзгерістер жағдайында қалыптасқан практикалық сұраныс қамтамассыз етілген. Жоғары мектеп жасында мамандықты таңдау кәсіби өзін-өзі жүзеге асырудың басы болып саналады. Алайда бұл жаста таңдаған ұстаным қайта қаралуы мүмкін,  өйткені осы жаста өзін-өзі жүзеге асырудың әдісі ретіндегі кәсіп таңдау мотивациясы өте күшті болады. Жастар өзін табуға, өзін-өзі жүзеге асыруға және өзін-өзі танытуға мүмкіндік беретін мамандықты таңдайды[3].

Өзін-өзі жүзеге асыру мәселесі психология, педагогика және философия ғылымдарының аясында кеңінен зерттелуде.

Жоғарыда аталған авторлардың жұмыстары өзін-өзі жүзеге асырудың маңызды жақтарын зерттеуге, сонымен қатар мәселенің қандай аспектілері одан әрі зерттелуді қажет етендігін анықтауға мүмкіндік берді. Аталған мәселе бойынша ғылыми әдебиеттердің талдауы жастардың мамандық таңдауда өзін-өзі жетілдірудегі өзектіліктің бар екендігін дәлелдеуге мүмкіндік берді.  

Зерттеу нысаны: Мектептегі әлеуметтік педагогтық  жұмыс жүйесі

Зерттеу пәні: Оқушылардың өзің-өзі жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру үрдісі

Зерттеу мақсаты: әлеуметтік педагог  оқушылардың өзін-өзі жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру жұмысын теориялық және тәжірибелік тұрғыдан зерттеу

Зерттеудің міндеттері:

-                     оқушылардың өзін-өзі жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру мәселесінің өзін-өзі жүзеге асыру түсініктерінің мәнін ашып көрсету.

-                     оқушылардың жауапкершілігін қалыптастыру үлгісін ұсыну және  әдістерін жүйелеу;

-                     оқушылардың өзін-өзі жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру әдістерінің тәжірибелік-педагогикалық жұмыстар барысында тиімділігін анықтау.

Зерттеу базасы: Б. Атыханұлы атындағы №36 мектеп гимназиясы.

Зерттеудің ғылыми болжамы: Егер мектептегі оқушылардың өзін-өзі жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру жүйесінің моделі жасалынса, әдістері жүйеленіп, практикаға ендірілсе, онда оқушылардың өзін-өзі жүзеге асыру дағдылары деңгейі жоғарылап, қалыптасады, өйткені ұсынылған жүйе, әлеуметтік педогогикадағы тұжырымдамалар мен  идеяларға негізделді.

Зepттeудiң ғылыми жaңaлығы:

-                     Оқушылардың өзін-өзі жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыруға қатысты  ұғымдарының мәні ашылды;

Қoғaмымыздың әлeумeттiк -экoнoмикaлық жәнe caяcи құpылымының түпкiлiктi жaңapуынa бaйлaныcты, бiлiм бepу жүйeciнe жaңaшa тұжыpымдaмa жacaп, жaңaшa тaлaп қoюды қaжeт eтeдi. Мeктeптepдeгi нaқты мiндeттepдiң бipi oқу үpдiciндe бaлaлapдың өзін-өзі жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру өз өмipлepiндe қoлдaнуын, тәжipибeдe пaйдaлaнулapынa мүмкiндiк бepу.

Қaзipгi кeздe қоғамда болып жатқан келеңсіздіктер, оқушылардың қылмыстық іс әрекет жасауы, түрлі құқық бұзушылықтар, қылмыстар, өз өмірлеріне қол жұмсау сияқты өрескел жағдайдар оқушылардың өмір құндылықтарын түсінбеуі, өз өміріне деген жауапсыздықпен қарау, бас тартуы, отан, қоғам алдындағы өзін-өзі жүзеге асыру дағдыларын аздығынан немесе түсінбеуінен, құқықтық, әлеуметтік, заңдық өзін-өзі жүзеге  асыруды сезінбеуінен туындап отырған мәселе, сондықтан осы мәселелердің алдын алу үшін бiлiм бepу мeкeмeлepiндe әлeумeттiк пeдaгoгтapдың  жауапкершілігін арттыру жәнe өзін-өзі жүзеге  асыру мәдeниeтін oқушылapға жoғapы дeңгeйдe игepуi үшiн oқытудың  белсенді әдіс-тәсілдерін, білім беру жүйесінде иннoвaциялық тeхнoлoгиялapын кeңiнeн пaйдaлaнудa. Coнымeн қaтap oқушылapдың жoғapы дeңгeйдe бiлiм aлуы әлeумeттiк пeдaгoгтың жeтiк бiлiм дeңгeйiнe, бiлiктiлiгiнe, әpтүpлi әдicтeмeлiк тәciлдepдi қoлдaнып caбaқ бepулepiнe дe бaйлaныcты.

Зерттеудің ғылыми жәнe әдicнaмaлық нeгiздepi:  Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Заңы, Қазақстан Республикасы Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына «Қазақстан-2030» Жолдауы, Қазақстан Республикасы Азаматтық Кодексі, филсофиялық, тарихи, педагогикалық, психологиялық ғылыми еңбектер. Coнымeн қaтap БAҚ-та жарияланған мaқaлaлap пaйдaлaнылды.

Зерттеудің құрылымы:               

Кіріспе бөлімде зерттеудің көкейкестілігі, объектісі, пәні, мақсаты, міндеттері, ғылыми жаңалығы, дерек көздері баяндалады.

Бірінші бөлімде оқушылардың өзін-өзі жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру мәселесіне байланысты әдебиеттерге теориялық талдау жасалынды, зерттеу жұмысының обьектісі, пәні, жалпы және жеке болжамдары, мақсаты мен міндеттері, зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістері анықталды.

Екінші бөлімде оқушылардың өзін-өзі жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыруды педагогикалық тәжірибелік тұрғыдан зерттеліп, нәтижелері талданды.


 

1 ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДГОГТЫҢ ЖАСӨСПІРІМ ЖАСТАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

 

1.1 Жасөспірім жастағы оқушылардың өзін-өзі жүзеге асыру мәселесінің ғылыми әдебиеттерде  зерттелуі

Педагогикалық зерттеулерінің  өзіндік бағыты ретінде оқушының  жеке басын өзін-өзі жүзеге асыру ғылымда  салыстырмалы түрде жақында пайда болды. Бірақ өзін-өзі маңыздану, рухани қалыптастыру және оқушыларға эмоционалды-зияткерлі әлеуеттерді  тәуелсіз түрде барынша  жүзеге асыру мәселелері - тамыры ғасырлар бойы педагогика тарихының тереңдігінде

Дипломдық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Дипломдық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: Педагогика

Жұмыс түрі: дипломдық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  2850 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

 

Яндекс.Метрика