Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Материалы

Қазақ тілі сабағында оқушылардың тіл дамыту курстық жұмысы

Мазмұны

«Қазақ тілі сабағында оқушылардың тіл дамыту
қабілеттерін арттыру».
Тіл қоғамда қатынас құралы. Қоғам бар жерде тіл
Ахмет Байтұрсынов айтқандай...
Тіл – адамның белгісінің зары,
Жұмсалатын қаруының бірі,
Тілді білу ұстаралық қарым-қатынасты, мәдениетті жақсартады. Әрбір халықтың
Ж.Аймауытов (айтқан екен).
Баланың ынтасын ояту үшін оқытатын нәрседе бір жаңалық
Менің педагогикалық іс тәжірибемнің басты тақырыбы «Қазақ тілі
Менің қазақ тілін оқытудағы алдыма қойған мақсатым: орыс
Мұғалім алдына белгілі бір мақсат қойғанда ғана соған
Тілді дамыту барысында алға қойған мақсатына жету үшін
Кісілік дейгейін
1. Әр тұлғаның
Мүкіншілігін
жетістіктерін
2. Дара тұлға бойындағы
кемшіліктерін
қиындықтарды жеңуге
3. Оқушыға
кемшіліктерінден арылуға
Тілді білу - өмірді билеу деген сөз. Тілді
Ал мен оқушының тілін қалай дамытамын?
Оқушының тілін дамыту:
Ауызша Жазбаша
1. Мәтінмен жұмыс 1. Жаттығулар орындау.
2. Сөздікпен жұмыс. 2. Суретпен жұмыс.
3. Диалог, монолог. 3. Диктант жазу.
4. Сұрақ-жауап. Мазмұндама жазу.
5. Суретпен жұмыс. Шығарма жазу.
6. Мақал-мәтелдер. Эсее жазу.
7. Өлеңдер жаттау. Текстпен жұмыс.
Өз тәжірибемнен байқағаным, бұл бағдарлама дара тұлғаның ойлау
Оқушылар сөздерді өздері аударып, сөз құрап жібереді. Егер
Сөйтіп оқушылардың жаңа сабақта тілдерін дамытуға да болады.
Қазақ Халқының Абай 1845 жылы
Ұлы ақыны
Пушкин, Лермантов, Крылов шығармаларын шет елдің 60 тіліне:
әр оқушының дербестігін ескерген жөн.
өз ойын, толық жеткізе білуіне де мән беру
Ізденімділікке жетелеу, сөздік қорын қалыптастыру. Осының мақсатында оқушылардың
Нағыз сабақ ол - әрқашан диолог, іздене, дайындала,
Өз тәжірибесінде оқушының ауызекі сөйлеу тіліне үйретер барысында
Оқушыларды жүйелі сөйлеуге үйрету үшін мынадай жұмыстар жүргізіледі.
1.Әңгіме оқытып, оның мазмұнын айтқызу.
2.Сурет бойынша әңгіме құрастыру.
3.Көргендері жөнінде әңгіме айтқызу.
Бұл жұмыстарды ұйымдастырғанда алға қоятын мақсат-оқушыларды еркін, өз
Көп тіл білсең көк жиегің кең болар
Құрметтейді кісі екен деп төрге озар.
Қандай елде жүрсең де бұл дұрысы
Мемлекеттік тілді үйренген жөн болар.
Ахметова Ғалия Қабденқызы
1965 жылы 15 тамыз
Арқалық педагогикалық Институтының филиология бөлімі.
№18 орта мектебіндегі қазақ тілі мұғалімі.
Педагогикалық өтімі – 20.
Осы мектепте жұмыс өтімі – 9.
Мазмұны
Жұмыстың қалыптасу жолдары.
Қазақ тілін оқытудағы көкейтестілігі мен маңыздылық жағдайлары.
Қолданылу тәсілдерді өз методикамда қолдану (сабақ жоспарлары).
Тәжірибемнің міндеттері.
«Технология» деген ұғым туралы.
Шығармашылық жұмыстар технологиясы – орыс мектептеріндегі қазақ тілін
«Сын тұрғысынан ойлау» арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттілігін дамыту.
Жалпы қорытынды.
Оқушылардың білім көрсеткіштері.
Баяндамалар.
Пайдаланылған әдебиеттер.
Қосымша.
Зерттеу болжамы
Қазақ тілі сабағында оқушылардың ойлау қабілеттерін айту, әр
Зерттеу объектесі:
Білім беретін ұстаздар мен оқушылардың біріргіп жүргізетін жұмысы.
Зерттеу пәні: Қазақ тілі.
Тәжірибенің мақсаты.
Қазақ тілі сабағында Тіл дамыту жұмыстары арқылы оқушыларды
Сөйлей білу машықтарымен қалыптастыру.
Тәжірибе міндеттері:
Қазақ тілі сабағында оқушылардың қабілеттілігі мен қызуғушылығын арттыру.
Жеке тұлғаны ауыз екі сөйлей білуде,ш

Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

 

Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: педагогика

Жұмыс түрі: курстық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы: 1400 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

 

Яндекс.Метрика