Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Материалы

Жеткіншектерге құқықтық тәрбие берудің педагогикалық шарттары курстық жұмысы

Мазмұны

Кiрiспе
Зерттеудің көкейкестігі. Қазақстан тәуелсіздікке ие болғаннан кейін егемен
Осы тұрғыдан алғанда, құқық – қоғамдағы ең негізгі
Қазіргі мәліметтерге сүйенсек, бүгінгі таңда Қазақстан
Сондықтан дұрыс ұйымдастырылған тәрбие мен отбасының жағдайы арқылы
Тарихқа көз жіберсек, құқық, қазақ халқының тұрмысындағы құқықтық
Зерттеліп отырған мәселенің теориялық негізі шетел ғалымдары Э.Дрюкгейм,
ТМД елдеріндегі ғылыми әдебиеттердің сараптамасы көрсеткендей, оқушылардың құқықтық
Педагогикалық үдеріс ретінде құқықтық тәрбиенің негізгі факторларын, шарттарын
Зерттеу мәселесі бағытындағы ғылыми еңбектерді талдау барысында соңғы
Дегенмен, қазіргі мектепті ізгілендіру барысында жеткіншектерге құқықтық тәрбие
Сонымен, зерттеу мәселесi бойынша ғылыми – теориялық әдебиеттердi
Зерттеу обьектісі: жалпы білім беретін мектептегі оқу-тәрбие үдерісі.
Зерттеу пәні: жалпы білім беретін мектеп жеткіншектеріне құқықтық
Зерттеудің мақсаты: жалпы бiлiм беретін мектептегi жеткіншектерге құқықтық
Зерттеудің ғылыми болжамы: егер, жеткіншектерге құқықтық тәрбие берудің
Зерттеудің міндеттері:
«құқықтық сана», «құқықтық тәрбие», «құқықтық жүйе» ұғымдарына берілген
жеткіншектердің жас ерекшеліктерін ескере отырып, құрылымдық-мазмұндық моделін жасау,
5-9 сынып оқушыларына құқықтық тәрбие берудің педагогикалық шарттарын
жалпы орта білім беретін мектептегі 5-9 сынып оқушыларына
Зерттеудің жетекші идеясы: жалпы орта білім беретін мектептегі
Зерттеудің әдіснамалық және теориялық негіздері: таным, тұлға, іс-әрекет,
Зерттеу әдістері: зерттеліп отырған мәселеге қатысты философиялық, психологиялық,
Зерттеу көздері ретінде Қазақстан Республикасының Ата заңы (2008),
Зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеу бір-бірімен байланысты үш кезеңнен
Бірінші кезеңде (2004-2005 жж.) зерттеу проблемасы анықталып, оның
Екінші кезеңде (2006-2007 жж.) зерттеу жұмысымыздың жүйесі құрылды.
Үшінші кезеңде (2008-2010 жж.) 5-9 сынып оқушыларына құқықтық
Зерттеудің ғылыми жаңалығы мен теориялық маңыздылығы:
«құқықтық сана», «құқықтық тәрбие», «құқықтық жүйе» ұғымдарына берілген
жеткіншектердің жас ерекшеліктерін ескере отырып, құрылымдық-мазмұндық моделі жасалып,
5-9 сынып оқушыларына құқықтық тәрбие берудің педагогикалық шарттары
жалпы орта білім беретін мектептегі 5-9 сынып оқушыларына
Зерттеудің практикалық мәнділігі:
- жалпы орта білім беретін мектеп оқушыларына құқықтық
- жеткіншектерге құқықтық тәрбие беруге байланысты әдістемелік-ғылыми ұсыныстар
Зерттеу нәтижелерін жалпы орта білім беретін мектептердің
Қорғауға ұсынылады:
- «құқықтық сана», «құқықтық тәрбие», «құқықтық жүйе» және
жеткіншектерге құқықтық тәрбие беру мәселесі ғылыми тұрғыдан негізделген
- 5-9 сынып оқушыларына құқықтық тәрбие берудің педагогикалық
сынып және сыныптан тыс тәрбиелік іс-шаралар негізінде жеткіншектерге
Зерттеу нәтижелерінің дәйектілігі және сенімділігі талапқа сай әдіснамалық
Зерттеу нәтижелері дәлелді және негізділігі мен жұмыстың сапалылығын
Зерттеу базасы: ШҚО, Семей қаланың № 5, 37
Зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізу және іс-тәжірибеге ендіру. Зерттеудің

Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

 

Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: педагогика

Жұмыс түрі: курстық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  1400 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

 

Яндекс.Метрика