Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Материалы

Қазақстан Республикасының фармацевтикалық нарығын талдау (Химфарм компаниясының мысалында) курстық жұмысы

Кіріспе ……………………………………………………………………….….. .3
Маркетингтік зерттеулердің теориялық негіздері..........................................5
Маркетингтік зерттеулердің мәні.............................................................. 5
Маркетингтік зерттеулердің бағыттары мен классификациясы............. 6
Қазақстан Республикасындағы фармацевтикалық нарықтың жағдайын талдау және бағалау...........................................................................................9
Қазақстанның дәрілік препараттар нарығының жалпы сипаттамасы.....9
Қазақстан Республикасының фармацевтикалық нарығын талдау («Химфарм» компаниясының мысалында)............................................ 11
Дәрілік препараттарды сатып алушылардың тұтынушылық таңдауларын зерттеу..................................................................................26
Фармацевтикалық нарықты жетілдірудің негізгі бағыттары.......................34
Дәрілік препараттар нарығын дамытудың бағыттары бойынша ұсыныстар...................................................................................................34
Қорытынды............................................................................................................37
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі........................................................................39

Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алумәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: менеджмент

Жұмыс түрі: курстық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  1400 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

Яндекс.Метрика