Материалы
Қазақстан Республикасындағы Сан-фарма компаниясының мысалында халықаралық маркетингтік қызметті талдау курстық жұмысы
Мазмұны
1. Халықаралық маркетинг дамуының теориялық аспектілері
1.1. Халықаралық маркетинг мәні, концепциялары және мінездемесі
1.2. Халықаралық маркетингті ғаламдандыру: принциптері мен стратегиялары
2. Қазақстан Республикасындағы «Сан-Фарма» компаниясының мысалында халықаралық маркетингтік қызметті талдау
2.1. Қазақстанның фармацевтикалық нарығын талдау.
2.2. Қазақстан Республикасындағы «Сан-Фарма» компаниясының қызметін маркетингтік талдау.
2.3. «Сан-Фарма» компаниясының Қазақстанның фармацевтикалық нарығындағы проблемалары мен фирманың маркетингтік қызметін жақсартудың негізгі бағыттары.
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер
Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алумәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз
Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет
Пән: менеджмент
Жұмыс түрі: курстық жұмыс
Осы жұмыстың бағасы: 1400 теңге
курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайты – diplomnik.kz