Біз вконтактедеміз

Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Бастауыш сыныпта математика сабақтарында оқушылардың танымдық белсенділігін арттырудың жолдары курстық жұмыс

Мазмұны

Кіріспе 

1. Бастауыш сынып математика сабақтарында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру

2. Озат мұғалімдер тәжірибесін талдау

Қорытынды

Пайдаланылған әдебиет тізімі

 

КІРІСПЕ

ЗЕРТТЕУДІҢ ӨЗЕКТІЛІГІ.  Тәуелсіз мемлекетіміздің ертеңі ұрпақтың рухани байлығы мәдениеті, саналы ұлттық ойлау қабілеті мен біліміне, іскерлігіне байланысты.

Осы орайда егеменді еліміздің білім беру жүйесінде әлемдік деңгейге жету үшін жасалынып жатқан талпыныстар оқытудың әр түрлі әдіс-тәсілдерін қолдана отырып терең білімді, ізденімпаз, барлық іс-әрекеттерінде шығармашылық бағыт ұстанатын, сол тұрғыда өз болмысын таныта алатын жеке тұлға тәрбиелеу  ісіне ерекше мән берілуде. Демек,  мектептегі оқу үрдісі оқушылардың танымдық белсенділігін арттырып, шығармашылық әрекетін дамытуына жол ашуы қажет.

        «Математика» пәнінің білім стандарты – Қазақстан Республикасындағы жалпы білім беретін мектептің бастауыш сатысындағы барлық түрлеріне ортақ математикадан оқушылардың алатын міндетті (минимум) білім деңгейін тағайыдайтын құжат.

«Математика» пәні бойынша бастауыш білім стандартындағы білім мазмұнын оның құрылымын анықтау төмендегідей ұстанымдарды ескеру арқылы жүзеге асырылады:

  • Ізгілендіру
    • Интеграция
    • Дидактикалық бірліктерді ірілендіру.

         Математика да өнер сияқты таным әдісі.     Оқушының таным әрекетін жақсарту үшін, ойын-сауықтардың, қызықты сұрақтардың, жұмбақтардың, мақал-мәтелдердің математикалық негізін біліп, оларды тұжырымдауда қолданылатын математикалық тілдерді меңгеріп, оқиғаны өмірмен байланыстырып, оның  тәрбиелік мәнін ашып отыру қажет. Мұны математика пәнінің мазмұны да, оқу бағдарламасы да талап етеді. Көптеген зерттеу жұмыстары мен мектептегі озат тәжірибелерді  баспа бетінде жариялау мұны мойындағанымен, оқыту үрдісінде қалай пайдалануға болатындығына нақты материалдың жоқтығы мәселені қиындата түседі. Біздің зерттеуіміздің теориялық та практикалық маңызы бар.

         Математика күрделі пән болу үстіне, ол ақыл-ой оралымдылығына, әлем бірлігін түсінуге қызмет етеді. Математиканы оқытудың тәрбиелік мәні мен практикалық мазмұны математиканы мектепте оқытудың білім беру мақсатымен ұштасып жатады.

         Математикалық білім стандартында математикалық білім, білік, дағдыларды игеру, танымдық және коммуникативтік іс-әрекет пен өздігінен білім алуға, еңбекке бейімдеу, оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту көзделген. Сондай-ақ ата-дәстүр, әдет-ғұрып, салт-сана, халықтың және ұлттың болмысты дүниежүзілік мәдени мұраларын үндестіру, меңгерген математикалық білімдерін өмірде қолдануға жан-жақты дайындау арқылы баланы жеке тұлға етіп қалыптастыруға басымдық берілген.

Танымдық белсенділік – оқушының оқуға, білуге деген ынта-ықыласының, құштарлығының ерекше көрінісі. Танымдық белсенділік проблемалық сұрақтың жауабын іздестіруде, өзіндік  жұмыс  орындауда жүзеге асады.

         Оқушының өздігінен білім алуы өз еркімен жүйелі жұмыс істеуді талап етеді. Өздігінен білім алуды оқушылардың күнделікті рухани қажетіне айналдыру мәселесіне мән берілмей келеді. Өздігінен білім алу әрекеттің мақсат-міндеттерін,  мазмұнын, ұйымдастыру жолдарын оқушылардың өздері анықтап, іске асыруына байланысты. Ал оларға кеңес, нұсқау, жалпы бағыт беріп, басқарып отыру – мұғалімнің міндеті.

Осы міндеттен бастауыш мектеп мұғалімінің оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру жолында оқытуды тиімді ұйымдастыру үшін оның теориялық негізін, қолданыс алысын және практикада пайдаланудың жолдарын игеру қажеттілігі туындайды. Бұл біздің алып отырған зерттеу жұмысымыздың тақырыбының өзектілігін көрсетеді.

         Ахмет Байтұрсынов оқушының өзіндік жұмысының маңызын бала білімді тәжірибе арқылы өздігінен алуы керектігін атап айтқан болатын. Жалпы білімге деген құштарлық – кез келген сыныптағы  балаға тән қасиет. Күн сайын жаңа бір нәрсені білуге ұмтылу – бала үшін зор қуаныш, үлкен мерей.

         Ал, В. Г. Лембергтің пікірінше, өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру мына шарттарға байланысты:

 А)  жұмыстың мақсатын айқын түсінуі;

 Ә)  жұмыстың жемісті аяқталуына, оның алдағы нәтижесіне қызығуы;

 Б)  жұмысты өз еркімен, қалауымен орындауы.

  Осы ғалымдардың еңбектерін оқи келе зерттеу жұиысымыздың мақсатын былайша анықтадық.

ЗЕТТЕУ МАҚСАТЫ: Бастауыш сынып математика сабақтарында оқушылардың танымдық белсенділігін арттырудың жолдарын сипаттау

ЗЕРТТЕУ  МІНДЕТТЕРІ: Осы аталған мақсаттан туындайтын міндеттер:

- Бастауыш сынып математика сабақтарында оқушылардың танымдық белсенділігін арттырудың жолдарын сипаттап жазу

- Озық педагогикалық тәжірибені жинақтау, талдау. 

ЗЕРТТЕУ ОБЪЕКТІСІ - бастауыш математикасын оқыту процесі.  

ЗЕРТТЕУ ПӘНІ –  бастауыш сынып математика сабақтарында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруды жүзеге асырудың жолдары,    зерттеу жұмысында қолданылған әдістер:

ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕРІ  

1.  Тақырыпқа сай әдебиеттерді жинақтау, талдау.

2.  Озат мұғалімдер тәжірбиелерін жинақтау, сараптау.  

Бақылау 

Әңгіме

Зерттеу жұмысы кіріспеден, екі тармақтан, қорытындыдан және пайдаланылған әдебиет тізімінен тұрады.  

 

Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

 

Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: Бастауыш оқыту әдістемесі

Жұмыс түрі: курстық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  1150 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

 

 

Яндекс.Метрика