Біз вконтактедеміз

Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Қазақстан Республикасының туризм саласындағы маркетингтің дамуы курстық жұмысы

Мазмұны

Кіріспе 1
1 ТАРАУ. Туризм саласындағы маркетингтің сипаттамасы мен шетелдiк тәжiрибесi 3
1.1 Туризм саласындағы маркетингтің мәні мен ерекшеліктері 3
1.2 Шетелдiк- тәжiрбенi туризм саласындағы маркетингте қолданылуы 16
2 Қазақстан Республикасының туризм саласындағы маркетингті дамыту және жетілдірі жолдары 22
2.1. Қазақстан Республикасында туризм саласындағы маркетингтің дамуы 22
2.2. Қазақстан Республикасындағы туристік кәсіпорынның маркетингтік іс- әрекетің талдау. 30
Қорытынды 34
Пайдаланған әдебиеттер тізімі 36

Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: туризм

Жұмыс түрі: курстық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  1150 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

Яндекс.Метрика