Біз вконтактедеміз

Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Қазақстанның кәсіпорындарындағы маркетингті пайдалану курстық жұмысы

Мазмұны

ЖОСПАРЫ
Кіріспе
І-тарау. Нарықтық экономикадағы маркетингтің мәні және негізгі концепциялары.
Маркетингтің мәні мен мағынасы және принциптері.
1.2. Маркетингті зерттеудің мақсаты және әдістері.
1.3. Қазақстанның кәсіпорындарындағы маркетингті пайдалану ерекшеліктері
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Қосымша

Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алумәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: менеджмент

Жұмыс түрі: курстық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  1400 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

Яндекс.Метрика