Біз вконтактедеміз

Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Баға курстық жұмысы

МАЗМҰНЫ

Кіріспе.....………………………………………………………………………………. 3
І. Баға белгілеудің теориясы және әдістемелік ерекшеліктері. ұйымның баға саясаты.................................................................................... 4
Баға экономикалық категория ретінде және оның түсінігі.……………………. 4
1.2 Бағаның экономикалық қызметтері...................…………………………………. 6
1.3 Бағаның жіктемесі мен түрлері.......................................................………....…… 12
1.4 Кәсіпорынның бағалық саясатының мәні мен міндеттері.................................... 16
ІІ. Экономикадағы баға жүйесі.……………………….....................….…. 22
2.1 Бағаның деңгейі, құрылымы және динамикасы.................................................... 22
2.2 Баға деңгейін анықтаушы факторлар.…………………..................................….. 23
2.3 Нарықтық экономика жағдайында бағаны реттеу.………………………...….... 26
Қортынды………………………………………...……………………………………. 29

Қолданылған әдебиеттер тізімі………………………..........………………………... 30

 

Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: маркетинг

Жұмыс түрі: курстық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  1400 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

Яндекс.Метрика