Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Материалы

Бала тәрбиесіңде балабақша мен отбасының ынтымықтастығы курстық жұмысы

Мазмұны

 

КІРІСПЕ.............................................................................................        

3

I

БАЛАБАҚША МЕН ОТБАСЫ ЖҰМЫСЫ САБАҚТАСТЫҒЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ............................................................................................

 

 

 

1.1

Мектеп жасына дейінгні балалардың дамуындығы балабақша мен отбасының рөлі..............................................................................

 

8

1.2

Балабақша мен отбасы жұмысы сабақтастығының бала тәрбиесіне әсері.....................................................................................

 

15

II

 

2.1

БАЛАБАҚША МЕН ОТБАСЫНЫҢ ЫНТЫМЫҚТАСТЫҒЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЖОЛДАРЫ

Балабақша мен отбасы арақатынастарын тиімді ұйымдастыру жолдары................................................................................................

 

 

 

26

III

ІС-ТӘЖІРИБЕЛІК БӨЛІМ

 

3.1

«№1 «Арман» ясли-бақшасы» КМҚК балабақшадағы «Балауса» тобының ата- аналарымен жүргізілген сауалнамалар.........................................................................................

 

 

32

3.2

Ата-аналарға арналған сауалнама «Балаларды тәрбиелеу түрлері»..................................................................................................

 

35

3.3

Ата-анамен жұмыста дифференциалды ықпал ету...........................

36

ҚОРЫТЫНДЫ...............................................................................................

ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ..................................................

42

43

ҚОСЫМШАЛАР..........................................................................................

45

 

Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: бастауыш оқыту әдістемесі

Жұмыс түрі: курстық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  1250 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

 

Яндекс.Метрика