Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Материалы

Ес және есті дамыту жолдары курстық жұмысы

Мазмұны

Курстық  жұмыстың  мақсаты : Ес  және  есті  дамыту  жолдарын  зерттеу .

 Зерттеу мақсатына сай келесі міндеттер анықталады:

         Ес ұғымына  анықтама  беру ;

          Ес  туралы  негiзгi теориялар ;

          Естің  физиологиялық негiздерi ;

          Естің  түрлері ;

          Естің  даралық  ерекшеліктері ;

          Балаларда  естің  дамуы ;

          Балалардың есін  дамыту  жолдары ;

Зерттеу объектісі : мектеп оқушылары

Зерттеу пәні: жеке адамның ес  және ес қасиеттеріне қатысты                 

                                 психикалық құбылыстар мен процесстер .

Зерттеу болжамы: Егерде әрбір  ұстаз  ес  және  есті  дамыту  жолдарын  жете  түсініп , өз  жұмысында  тиімді пайдалана  білсе , онда  білімалушыларының  да білім  деңгейі  жоғары  болады .

 

          Ес  туралы  түсінік .

Адамның өмір тәжірибесінде қабылдағаны басынан кешкен ой – сезім, әрекеті ізсіз жоғалып кетпейді, баста сақталады, кейін қайта жаңғыртылады.                

Бұрын қабылдаған зат , құбылыс образдарын өз көңіл – күйлерін ойда сақтап , қайта жаңғыртатын психикалық процесті  ес дейді.

 Бұрынғы уақытша жүйке байланыстар  қызмет істесе , адамның есінде қалғаны қайта жаңғырады , санасына қайтадан келеді . Естің бұл күйін қайта жаңғырту дейміз. Адам көптен көрмеген танысын көргенде болған жері есіне түседі. Қабылдаған нәрсемен  кездеспей – ақ қайта жаңғыртуды еске түсіру деп атайды.

Қайта жаңғырту процесінде тану мен еске түсірудің қызметі бірін – бірі толықтырып отырады . Мысалы , бұрын оқыған кітабымыз болса , оны танимыз.  Қабылданған нәрсенің есте қалғаны – естің материалы , есте сақталып , қайта жаңғыртылғаны – естің мазмұны. Адам есінің негізгі мазмұны – сөзбен айтылатын материал. Адам басқа кісінің ойы бастан кешкен сезімдері, әрекеттері сөз арқылы қайта жаңғыртылады.

Есте қалдыру процесінде , әдетте, бір заттың немесе құбылыстың екінші бір заттармен немесе құбылыстармен байланысы жасалады. Мәселен, біздің жаңа танысқан адамымыздың атын есте сақтау үшін, біз белгілі бір атты ол адаммен , оның сыртқы келбетімен және басқа ерекшеліктерімен байланыстырамыз. Белгілі бір тарихи фактіні меңгере отырып, біз оны тарихтың басқа уақиғаларымен байланыстырамыз. Оны белгілі бір кезеңге жатқызамыз. Шетел сөзін, мысалы das Haus деген сөзді есте сақтау үшін, бұл сөзді «үй» деген ұғыммен байланыстырамыз. Сөйтіп ,  есте сақтау дегеніміз – жаңаны адамның санасында бұрыннан бар нәрсемен байланыстыру.

Ежелгі гректер естің мәні – заттар мен құбылыстардың арасында байланыстар жасауда екенін білген. Бұл байланыстар ассоциациялар (ассоциация – латынның assotiatio – қосу, байланыс деген мағынаны білдіреді) деп аталатын болды.

 Ассоциацияның үш түрі айырып көрсетіледі:

 а) шектестігіне (немесе уақытына) қарай. Мәселен, туған үйім туралы ойлағанда, мен онымен көршілес бау- бақшаны есіме түсіремін. Белгілі бір оқиғаны еске түсіргенде сол кезде болған басқа фактілер ойыңа түсе кетеді;     

б) ұқсастығына қарай;

в) контрастылығына қарай. Бұлай етіп жіктеуді ежелгі грек философы Аристотель көрсеткен болатын. Бұл байланыстардан басқа, психологияда

33 беттен тұрады

Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: психология

Жұмыс түрі: курстық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  1150 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

 

Яндекс.Метрика