Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Материалы

Адамдар санасына жарнама әсерінің теориялық аспектісі диплом жұмысы

Мазмұны

Кіріспе.
1. Адамдар санасына жарнама әсерінің теориялық аспектісі 3
1.1 Жарнама түсінігі және оның психологиялық тұрғыдағы функциясы 6
1.2 Түстердің, брендтің, слоганның жарнама құру барысындағы
критерилердің бірі ретінде қолданудың психологиялық
ерекшеліктері 9
1.3 Тұтынушылар санасына жарнама әсерінің психологиялық
механизмі 20

2. Адамдар санасына жарнама әсерінің эксперименталды зерттеуі
2.1 Адамдар санасына жарнама әсерінің зерттеу программасы 28
2.2 Адамдар санасына жарнама әсерінің эксперименталды зерттеуінің
нәтижесі 32

Қорытынды 42
Қолданылған әдебиеттер тізімі 44
Қосымша

Дипломдық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Дипломдық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: психология

Жұмыс түрі: дипломдық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  2900 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

Яндекс.Метрика