Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Материалы

3-сыныпта “Бейнелеу өнері” пәнін оқыту барысында көрнекілікті қолдану әдістемесі курстық жұмысы

Мазмұны

Кіріспе
Еліміздің егемендік алып, қоғамдық өмірдің барлық салаларында, соның
Бұған Қазақстан Республикасының “Білім туралы” Заңы, “Қазақстан Республикасы
Қазіргі жалпы білім беретін
Сондықтан бастауыш мектепте оқушыларға берілетін ғылым негіздерін олардың
Бүгінгі жағдайда білім беру ісін жетілдіру мақсаты мен
Осыған орай бастауыш мектепте оқытудың дидактикалық принциптерін басшылыққа
Егер бастауыш сатыдағы оқушыда көрнекі іс-әрекеттік және көрнекі
Соңғы жылдардағы психологиялық-педагогикалық зерттеу жұмыстарының нәтижелеріне қарағанда
нәтижеге жетудің басты шарты болатыны дәлелденді.
Бастауыш мектептегі оқу – тәрбие жұмысында көрнекілік әдісін
Оқыту үрдісінде көрнекілік пайдаланудың маңызы көне кезеңдерден бастап,
Педагогика классиктерінің (Я.А.Коменский, Н.М.Пирогов, И.Г.Песталоцци)еңбектерінде балаларды оқытуда көрнекіліктің
Оқыту процесінде көрнекілік әдісі қазақ халқының ағартушы ғалымдарының
Ж. Аймауытов) еңбектерінен де көрініс тапқан.
Бірсыпыра ғалымдардың (Ю.К.Бабанский, И.Ф.Харламов, Р.Т.Лемберг,т.б.)оқыту әдістерін классификациялауды жүйелеп
Мектеп мұғалімдері де сабақта көрнекі құралдарды пайдалануда-
ғы өздерінің іс - тәжірбиелерін ортаға салып
Мектеп тәжірбиесінде байқалып отырғандай, бастауыш сынып мұғалімдері сабақта
көрнекілікті қолдану жолдары” деп алуымызға себеп болды.
Осы жұмысты жазу барысында алға қойған мақсатымыз: “Бастауыш
Осы мақсатқа байланысты төмендегідей міндеттер анықталды:
1) Бастауыш оқыту сатысында көрнекілікті қолданудың маңызын анықтау,
2) Озат мұғалімдер тәжірбиелерін зерттеп, қолданылып жүрген тиімді
Зерттеу объектісі:
-Бастауыш сыныптағы оқыту үрдісі.
Зерттеу пәні:
- Бейнелеу өнері сабақтарында көрнекілікті қолдану әдістемесі.
Зерттеу әдістері:
- әдебиеттермен танысу.
- бақылау, байқау.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ
АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
Психология және педагогика
факультетінің бастауыш
оқыту педагогикасы мен
әдістемесі бөлімінің
Курстық жұмыс
3- сыныпта “Бейнелеу өнері” пәнін оқыту барысында
Ғылыми жетекші:
Аға оқытушы Әбдіқадіров А.О.
Алматы-2006
Демек, оқушының оқу материалын игеруі, оқытудың нәтижелі
Біздің талдау жасайтын бөлігіміз- оқыту әдістері мен тәсілдері.
Жоғарыда (сызбадан) көріп отырғанымыздай оқыту әдістері оқы-
тудың мақсат, міндеттері мен мазмұнына сәйкес, сонымен
ең бастысы оқушының жас және дербес ерекшелігіне және
Алдымен әдіс дегеніміз не? Тәсіл деп нені айтамыз?
Осы екі ұғымның ара
“1.Егер мұғалім баяндау процесінде суреттерді демонстрациялап көрсетсе, онда
2. Оқушылар зерттеу негізінде суреттермен танысып, тақырып бойынша
Біздің пікірімізше, мұнда 2 жағдайда да сөздік
Тек, 1- жағдайда сөздік әдіс басым болып, ол
Ал, 2- жағдайда көрнекілік әдісі басым қолданылып, сөз

 

Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

 

Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: педагогика

Жұмыс түрі: курстық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  1400 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

 

Яндекс.Метрика