Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Материалы

ХХ ғасырдың бас кезіндегі қазақ поэзиясындағы балалар әдебиетінің көрінісі

Бүгінгі таңда жас ұрпақтың жеке тұлғалық қасиеттерін, санасын қалыптастыру мен оның негізін қалау – өзінің өскен ортасының, елінің тарихын, сол тарих қойнауындағы әрбір құбылыстың, өзгерістердің қыры мен сырын терең білу міндетін айқындау.

Осы міндеттердің ішінде мектептеріндегі тәрбие мен білім тәжірибесіне жүгіну, төменгі сынып оқушыларын көркем шығарма оқуға үйрету мен ынталандыру, олардың иеясын меңгерту – ерекше көкейтесті мәселе. Бұл жерде ХХ ғасыр басындағы балалар әдебиетінің ұлттық тәрбие мен білім беру жүйесіндегі ролі сөз болмақ. Аталған проблеманы арнайы зерттеуге алу себебіміз – ХХ ғасыр басындағы қазақ елінің саяси-әлеуметтік өмірінің ең түйінді мәселелеріне – оқу-ағарту, балаларға арналған шығармалардың тәрбиелік мәні, білім беру мен оқыту, т.б. арасындағы кейбір үйлесімді сабақтастықтардың болуында.

Қазақстанның білім беру жүйесі бүгінде өміршеңдігі мен бағыт-бағдарын, мемлекеттің қалыптасу процесі және экономикасының нарықтық қатынастарға көшуін айқындайтын түбегейлі өзгерістерді басынан кешіруде. Осыған орай қазақ халқының рухани қайта өркендеуі жағдайында жеткіншек ұрпақты өз халқының рухани қазынасымен, оның ұлттық мәдениетімен, әдебиетімен тәрбиелеудің объективті қажеттілік екендігін айтқан орынды.

ХХ басында қазақ халқының болмысын, сана-сезімін сақтап қалуда әдебиетіміздің көрнекті өкілдері сол дәуірдің солақай саясатына мүмкіндігінше қарсы тұрып, әдебиет пен мәдениетті барынша алға сүйреуге тырысты. Өздерінің шығармашылығын оқу-ағарту, жақсылық пен адалдыққа, адамгершілікке үндеу тақырыбына арнады.

ХХ ғасырдың бірінші ширегінде қазақтың алдыңғы қатарлы оқыған азаматтарының озық ойлы педагогикалық ойлары, ұлттық педагогиканы дамыту, әдебиет өкілдерінің жас ұрпақты ғылым-білімді игеруге шақырған шығармалары төңірегінде келелі мәселелерді талқылау орын алды. Халықты оқу-ағарту жолындағы іс-әрекеттері, оқыту әдістемелері жөніндегі педагогикалық көзқарастағы әдебиетші-ақын қауым өкілдерінің бірі – Ахмет Байтұрсынов.

ХХ ғасырдың бас кезіндегі балаларға арналған әдеби шығармалар туралы сөз еткенде ақын, педагог-ағартушы А.Байтұрсыновтың әдеби-педагогикалық мұрасына тоқталмау мүмкін емес.

 

Курстық жұмыстарға және дипломдық жұмыстарға, диссертацияларға арналған керекті материалды көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

 

Жұмыс түрі: материал (30 - бет)

курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар сайты – diplomnik.kz

Яндекс.Метрика