Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Материалы

Қазақстан Республикасындағы Сан-фарма компаниясының мысалында халықаралық маркетингтік қызметті талдау курстық жұмысы

Мазмұны

1. Халықаралық маркетинг дамуының теориялық аспектілері
1.1. Халықаралық маркетинг мәні, концепциялары және мінездемесі
1.2. Халықаралық маркетингті ғаламдандыру: принциптері мен стратегиялары
2. Қазақстан Республикасындағы «Сан-Фарма» компаниясының мысалында халықаралық маркетингтік қызметті талдау
2.1. Қазақстанның фармацевтикалық нарығын талдау.
2.2. Қазақстан Республикасындағы «Сан-Фарма» компаниясының қызметін маркетингтік талдау.
2.3. «Сан-Фарма» компаниясының Қазақстанның фармацевтикалық нарығындағы проблемалары мен фирманың маркетингтік қызметін жақсартудың негізгі бағыттары.
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер

Курстық жұмысты көшіру үшін Сатып алумәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Курстық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: менеджмент

Жұмыс түрі: курстық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  1400 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

Яндекс.Метрика