Біз вконтактедеміз

Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Мектеп педагогикалық ұжымы мен оқушы отбасымен байланыс орнатудың психологиялық - педагогикалық негіздері диплом жұмысы

 

Кіріспе

Зерттеудің  көкейтестілігі. Білім беру проблемаларына байланысты мектептердің оқу жұмыстарын дұрыс жолға қою әр уақытта шешімін табуды керек ететін мәселе. Бүгінгі күннің талабы – білімді ұрпақ тәрбиелеу. Мектеп - әлеуметтік мәселелердің ішіндегі ең өзектісі, ерекше мән беретін білім ордалары. Мектептерге көңіл бөлу, оларға жәрдем беру арқылы болашағымызды бәсекелестікке лайықты тәрбиелеп, білім беріп дамытамыз, «Елді түзетуді бала оқыту ісін  түзетуден бастау керек» деп ұлтымыздың ұлы ұстазы Ахмет Байтұрсынұлы орынды айтқанын қазір қазақ зиялылары ғана емес, бізбен отандас өзге ұлт өкілдері, солардың озық ойлы, білімді азаматтары да толық мақұлдайды. Халқымыздың да ұлы мұраты жастарға халықаралық деңгейде білім беру, ол мұратқа жетудің алғашқы баспалдағы  мектепте өркен жаяды.

         Қазақстан Республикасының сапалы білім беру жүйесі еліміздің экономикасын тұрақты дамуын қамтамасыз ететін негізгі факторлардың бірі және мемлекеттің дамуының өзегі болып есептеледі. Сондықтан сапалы білім беру, оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамытуда мектеп педагогикалық ұжымы мен отбасының рөлі үлкен.

         Нағыз ұстаздар өз мамандығына байланысты ғылыми-теориялық мәселелерді қойған талаптарға сай меңгеруі тиіс. Педагогикалық ғылым жетістіктері мен озық педагогикалық тәжірибені заман талабына сай меңгеру – шәкірттерге білім мен тәрбие берудің негізгі көзі. Қазіргі кезеңде  ғылымның соңғы табыстарына сәйкес мектеп өмірінде жүзеге асырылатын ең басты мәселелер:

- Ұлттық мектеп, ұлттық мамандарды дайындау;

- Өмір талабына байланысты оқыту;

- Компьютерді меңгеру;

- Дүниежүзілік тәжірибені игеру. т.б.

                                                           

Педагогикалық  процесте озық тәжірибені кеңінен қолданудың маңызы зор. Өйткені терең білім мен тәрбие беру, педагогикалық озық тәжірибені зерттеу, жинақтау және таратудың нәтижесі, ұстаздардың шығармашылық ісінің жемісі. КСРО – ға әйгілі, тәжірибелі ресейлік жаңашыл ұстаздар В.Ф.Шаталов, Ш.А.Амоношвили, И.П.Иванов, қазақстандық А.Ысқақов, Е.О.Очкур, А.Момынова, Р.Сейдахметова, т.б. көптеп атауға болады.

Мектеп басшысы  тәрбие процесін ұйымдастырушы болса, сынып жетекшісі, пән оқытушылары – тәрбие процесін жүргізуші, іске асырушы болып табылады.  Сынып жетекшісі  тәрбие процесін ұйымдастыруда өте маңызды да жауапты міндеттерді атқарады. Олар сыныптағы оқу-тәрбие жұмыстарының ұйымдастырушысы, шәкірттердің, ата-аналардың ақылшысы, қамқоршысы.

Сынып жетекшісінің шәкірттердің ата-аналарымен қызметі де үлкен ізденісті талап ететін  тақырып. Ата –аналарға шәкірттердің оқу жұмыстары, тәрбиесін мәлімдей отырып, ата-аналармен бірлесіп сол кемшіліктерді жоюға атсалысады.

“Қазақстан Республикасының  2015 жылға дейінгі  білім беруді дамыту  тұжырымдамасында” орта білім берудің  мақсаты жылдам  өзгеріп дүние жағдайларында  алынған  терең білімнің, кәсіби дағдылардың  негізінде  еркін  бағдарлай білуге, өзін- өзі  іске асыруға, өзін-өзі дамытуға  және өз бетінше  дұрыс,  адамгершілік тұрғысынан  жауапты шешімдер  қабылдауға  қабілетті жеке  тұлғаны қалыптастыру деп көрсетеді. Мектеп оқушыларының осы тұлғалық қасиеттерін дамытудағы отбасының ролі үлкен, сондықтан, ата-ана – мектеп  – оқушы ынтымағын арттыру, еңбектерін бірлікте басты мақсатқа жұмылдыру тақырыбы зерттеу жұмысымыздың көкейтестілігін айқындап, зерттеу тақырыбын  «Мектеп педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен байланыс орнатудың психологиялық-педагогикалық негіздері» деп алуымызға себепші болды.

Зерттеу мақсаты: Мектеп оқушыларының тұлғалық қасиеттерін дамытудағы педагогикалық ұжым мен отбасы ынтымақтастығы және бірлескен іс-әрекеттеріне талдау жасау.

Зерттеу міндеттері:

-         оқушыларының тұлғалық қасиеттерін дамытудағы отбасының қазіргі кезеңдегі ролін анықтау;

-         мектепте оқу-тәрбие жұмыстарын жетілдірудің мәнін айқындау

-         тәрбие жұмысын жоспарлау мен ұйымдастыруда сынып жетекшісінің жұмыс мазмұнына талдама жасау.

Зерттеу нысаны: Мектептегі оқу-тәрбие процесі.

Зерттеу пәні: Мектеп оқушыларының тұлғалық қасиеттерін дамытудағы отбасының ролі.

Диплом жұмысы кіріспеден, 2 тараудан, қорытындыдан, пайдаланған әдебиеттер тізімінен тұрады.

 

Дипломдық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

 

Дипломдық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән:Педагогика

Жұмыс түрі: дипломдық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  2350 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

 

 

 

Яндекс.Метрика