Біз вконтактедеміз

Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Оқушылардың термодинамика туралы білім мазмұнын жаңа педогогиқалық технологиямен оқыту және әдістемелік жүйесін жасау диплом жұмысы

Мазмұны

Кіріспе
І . тарау. Жаңа педогогиқалық технологиялар туралы түсінік және олардың түрлері
1.1 Педагогиқалық технологиялардың түрлері және негізгі мақсаттары
1.2 Проблемалық оқыту технологиясы
1.3 В.Ф.Шаталовтың тірек сигналдар технологиясы
1.4 Нысаналы оқыту технологиясы
1.5Деңгейлеп.саралап оқыту технологиясы
1.6 ТОІІТЫҚ оқыту технологиясы
1.7 ДАМЫТА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
ІІ.тарау. ТЕРМОДИНАМИКА НЕГІЗДЕРІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ

2.1 Термодинамика негіздерінің құрылымы
2.2«Ішкі энергия», «жылу мөлшері» ұғымдарына ғылыми.әдістемелік талдау жасау
2.3Идеал ғаздың ішкі энергиясы үғымын қалыптастыру әдістемесі
2.4 Термодинамиканың бірінші заңын оқып.үйренудің әдістемесі
2.5Термодинамика тарауындағы тақырыптарды оқытудағы сабақ жоспарлары
ІІІ.ТАРАУ. Жаңа педагогикалық технология көмегімен «Термодинамика» курсын оқыту әдістемесі
1.1. Проблемалық оқыту технологиясы көмегімен «Ішкі энергия» тақырыбын оқыту
3.2 Термодинамикадағы жұмыс тақырыбын нысаналы оқыту технологиясымен түсіндіру
3.3 Жылу мөлшері тақырыбын оқытуда деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалану
3.4Термодинамиканың бірінші заны. Ғаз бен будың ұлғаюындағы жұмысы тақырыбына Шаталовтың тірек сигналдар технологиясын пайдалану
3.5 Жылу қозғалтқыштары. ПӘК. Жылу қозғалтқыштарының рөлі және қоршаған ортаны қорғау тақырыбына топтық оқыту технологиясын қолдану
ҚОРЫТЫНДЫ
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 74 бет

Дипломдық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Дипломдық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: педагогика

Жұмыс түрі: дипломдық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  2550 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

Яндекс.Метрика