Біз вконтактедеміз

Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Нөмірлеу және арифметикалық амалдарды меңгерудегі көрнекіліктерді пайдаланудың педагогикалық-психологиялық негіздері диплом жұмысы

Мазмұны

Кіріспе ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..4.5

І. Нөмірлеу және арифметикалық амалдарды меңгерудегі көрнекіліктерді пайдаланудың педагогикалық.психологиялық негіздері
1.1. Математиканы оқытудағы көрнекілік принципі ... ... ... ... ... ... ... ..6.10
1.2. Бастауыш сыныптарды оқытудағы көрнекіліктердің
түрлері мен рөлі ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... 11.13

ІІ. Сан және арифметикалық амалдарды оқытудағы көрнекіліктерді пайдалану әдістемесі
2.1. Сан ұғымын қалыптастырудағы көрнекіліктер ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..14.24
2.2. Арифметикалық амалдар мен олардың қасиеттерін меңгерудегі көрнекі құралдар ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..25.50
2.3. Дидактикалық бірліктерді ірілендіру (ДБІ)
математикалық білім технологиясы ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...51.56
2.4. Көрнекілікті пайдалану бойынша математика сабағының үлгісі (2 сынып) ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .57.60

Қорытынды ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .61.62

Пайдаланылған әдебиеттер ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..63.64

Дипломдық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Дипломдық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән: педагогика

Жұмыс түрі: дипломдық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  2900 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

Яндекс.Метрика