Біз вконтактедеміз

Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Жарнаманы қолданудың психологиялық аспектілерін анықтау диплом жұмысы

МАЗМҰНЫ

Кіріспе…………………………………………......................................................4

 I. Бөлім. Жарнама  психологиясының  жалпы  теориялық  мәселелері.

 1.1.Жарнаманы  қолданудың  психологиялық  тұжырымдамалары….....9

1.2            Жарнама  бейнесін  қалыптастыруда  психикалық  процестердің  ролі………………………………………………………………………........23

1.3           . Жарнамадағы  мотивация  психологиясы………………………….....31

1 бөлім  бойынша тұжырым.............................................................................36

 

II. Бөлім.  Жарнамалы  шаралар  психотехнологияларының  қолданбалы  мәселелері.

 2.1. Кері  байланыссыз  жарнамалы  шараларды  қолданудың  психотехнологиясы………………………………………………………….....37

2.2. Жарнамадағы  суггестивті  психотехнологиялар……………………..47

2.3.Жарнаманың  ықпал  етудегі  психологиялық  механизмдер……......56

 

III. Бөлім. Мәдениет  және  қоғам  көзқарасы  тұрғысынан  жарнамалық  іс-әрекеттің психологиялық  проблемалары.

 3.1.Жарнама  мәдениет  элементі  ретінде......................................................61

3.2.Балалар  жарнамасының  ғылыми-әдістемелік  негізі……………….63

3.3. «Жарнаманың  адам  санасына  әсері» атты психологиясының  зерттеу  бағдарламасы........................................................................................68

 

Қорытынды..........................................................................................................76

Қолданылған  әдебиеттер  тізімі.......................................................................78

Қосымшалар.........................................................................................................82

                  

Дипломдық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

 

Дипломдық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән:Психология

Жұмыс түрі: дипломдық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  2350 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz


Яндекс.Метрика