Біз вконтактедеміз

Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Балалар үйі жағдайында жетім балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың ғылыми- теориялық негізі диплом жұмысы

Мазмұны

I БАЛАЛАР ҮЙІ ЖАҒДАЙЫНДА ЖЕТІМ БАЛАЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-
ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗІ

1.1 ПСИХОЛОГИЯ-ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫНДА ЖЕТІМДЕР МӘСЕЛЕСІ

Жетімдік - біздің қоғамымыздың алдында тұрған шүғыл мэселелердің бірі. Жетімдік мэселесінің кең таралуы қазіргі таңда көптеген елдерге тэн мәселе болып табылады. Бүкіл елдерде мұндай балаларды эр түрліше атайды-кабыл алмаған балалар, қазыналық бөбектер, тастау үшін туылғандар, ::мәңгі жаңадан туылғандар.
Ата-анасын жоғалтқан бала - бү_л ерекше, шын мәнінде - қасіретті элем. Ата мен анаға деген қажеттілік - бала қажеттіліктері ішіндегі ең күштісі.
Қазақстандағы жетімдіктің шынайы бейнесін анықтау қиын. Соңғы :^ылдары Қазақстанда ата-ана қамқорлығынсыз қалған балалар санының өсуі Зайқалуда. Олардың жалпы саны жыл сайын шамамен 30-40 мың адамға өсуде. Казақстан Республикасы аймағында 2003ж. жетім балалардың жалпы саны 662,5 мыңнан астам адам, 2005 ж. олардың саны шамамен 700мың адамды қңэады.
Жетімдіктің барлық себептерін айту өте қиын, себебі бүл түрлі аймақтағы галымдар айналысып, элі соңына дейін зерттелмеген көп аспектілі мэселе.
Жетімдік фактор ретінде баланың оны қоршаған элеуметтік ортамен, ересектер мен қүрдастар элемімен эмоционалды байланысты бүзып, екінші кайтара терең физиологиялық, психологиялық және әлеуметтік дамудың :рылысын тудырады. Балалықты элеуметтік-педагогикалық қолдау жүйесі ата-іна қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған арнайы әлеуметтік-гедагогикалық мекемелерді құруды алдын ала ескертеді.
Мүндай мекемелерге деген қажеттілік тәуекелділік топтары эалаларының көптеген деңгейлерінің пайда болуымен шартталған. Олардың мәселелерін типтік білім беру мекемесі: ата-ана қамқорлығынсыз қалған балалар; түрақты үйі мен тіркелуі жоқ балалар; қашқын-балалар; түрлі жәбір көретін жаман халдегі отбасынан шыққан балалар; отбасы немесе қоғамда іағдарысты жағдайларды жүрген балалар жэне басқалар шеше алмайды. Бүл ::^кықтары жэне бэрінен бүрын олардың толыққанды дамулары үшін қажетті емір деңгейіндегі қүқықтары бүзылған балалар. Сондықтан инновациялық әлеуметтік-педагогикалық мекемелер - бү_л балалардан тартылып алынбайтын ^кықтарын қорғауға, оларға қажегті көмек пен қолдауды шүғыл көрсетіп, уакытша баспанаға мүмкіндік беріп, тамақ пен киіммен, медициналық :-:әмекпен қамтамасыз етіп, сонымен қатар олардың әлеуметтік бейімделулері йен қажеттілік болғанда - элеуметтік ақталуға жағдайлар жасауға шақырылған.
Мүндай мекемелер Қазақстанда жақында пайда болды. Соңғы жылдары :әптеген қалаларда әр түрлі саладағы көптеген элеуметтік-педагогикалық .кемелер құрылған жэне қүрылып келгенімен, әзірше олар біз үшін жаңа. Бү_л екемелер бір-бірінен тек атауымен ғана емес, сонымен қатар көрсететің

Тез ойлай алу;
Қосымша қайнаркөздерді пайдалану;
Ыждағаттылық (оқуға деген қатынас):
Талаптылық пен адалдық,
Білімдерді жиілілігі мен жүйелелігі;
Өзбеттілік;
Зейінділік;
Өзара көмек.

116 бет

Дипломдық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

Дипломдық жұмыс бойынша қысқаша мәлімет

Пән:психология

Жұмыс түрі: дипломдық жұмыс

Осы жұмыстың бағасы:  2350 теңге

курстық жұмыс, дипломдық жұмыс сайтыdiplomnik.kz

Яндекс.Метрика