Біз вконтактедеміз

Яндекс - іздеу

Кіру формасы

Оқыту әдістерін тиімді қолдану арқылы мектепте математикалық білім беру дипломдық жұмыс

МАЗМҰНЫ

 

КІРІСПЕ

 

І-БӨЛІМ. ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНДА ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІНІҢ ҚАРАСТЫРЫЛУ ЖАЙЫ.

1.1.         ''Оқыту әдісі'' ұғымының мән-мағынасы

1.2.         Оқыту әдістерін топтамалау және олардың        сипаттамасы

 

ІІ-БӨЛІМ. МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН ҮЙЛЕСІМДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ.

2.1. Оқыту әдістерінің үйлесімділігі және оның критерийлері

2.2.  Мектеп математикасын оқыту барысында оқыту       әдістерін үйлесімді қолданудың тәжірибесі

 

ҚОРЫТЫНДЫ

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 56 бет

Кіріспе

Қоғамдағы  болып  жатқан  әлеуметтік-экономикалық  және  саяси  өзгерістер  білім  беру  саласын  жетілдіруді  талап  етеді. Әсіресе  қоғамдағы оқу-ағарту, білім беру салаларындағы  гуманитарландыру  мен демократияландыру   процестері, ең  алдымен,  білім  мазмұнын  жаңартуды  қазіргі заман  талаптарына  сәйкес  болуын қажет  етіп  отыр. “Білім  берудің   гуманитарлық  сипаты,  онда  адам  тек жай  зерттеу  обьектісі  ретінде  ғана  емес, ең  алдымен, шығармашылық пен таным  субьектісі  құдіретті  мәдениет  үлгілерін  дүниеге  әкелген, әрі өзінің шығармашылыққа  деген  құлшынысымен  оқушыларды  баурап  әкететін  субьект ретінде көрінуімен бедерленеді”- делінген Қазақстан Республикасы  гуманитарлық  білім  беру  тұжырымдамасында. Міне, мынадай   мақсатқа жету - білім  мазмұнын  жаңартумен қатар, оқытудың әдіс-  тәсілдері  мен әр  алуан  құралдарын  қолданудың  тиімділігін  арттыру  міндетін  жүзеге  асыруды  қажет  етеді.

Ұлы ғалым-педагогтар (Әл-Фараби, Я.А.Коменский, И.Г. Песталоцци, Ж.Ж.Руссо, И.Герберт, А.Дистерверг, К.Д.Ушинский, Ы.Алтынсарин т.б) оқыту  әдістері  арқылы  оқушылардың  ақыл-ой  қабілеттері  мен  дербестігін  дамытуға  баса  назар  аударғаны тегін  емес.

Жалпы  оқыту  әдістерінің  өзіне тән тарихы бар, оған үлес  қосқандар  да баршылық. 20-жылдары  Ресейлік Б.Е.Райков, К.И.Ягодовский, М.М.Пистрак оқытудың түсіндірме, практикалық, еңбек, эвристикалық, зерттеу,  лабораториялық  әдістерін  ұсынды. 30-жылдары Ресейлік М.М.Пистрак, П.Н.Щимбириев,  И.Т.Огородников  оқытудың  жаңа  әдістерін: әңгіме, әңгімелесу, көрсету, демонстрация, лекция, кітаппен жұмыс, лабораториялық  жұмысты ұсынды. 50-жылдары Д.О.Лордкипанидзе  әдістерді  топтастырып үш түрін  берді:


Бағасы: 2250 тг

Дипломдық жұмысты көшіру үшін Сатып алу мәзірінен толығырақ мәліметті алыңыз

 

 

Яндекс.Метрика